Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har testa kjerringråd for å få et bestemt kjønn?

altså sånn som "hvis du har har sex etter eggeløsning så er det sjanse for jente" osv..

jeg skal ikke teste ut selv da jeg har født for 4 mnd siden, men tenkte det kunne være morsomt å høre om det stemte :P 

Anonymkode: 5b333...c91

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo aldri finne ut om det stemmer, for det vil jo alltid stemme for noen, sånn omlag 50% .... 

Anonymkode: 383c2...e78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tviler sterkt på at kjerringråd bidrar til barnets kjønn...

Anonymkode: 58b05...246

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner lå på barsel med ei som nettopp hadde fått sitt 5 eller 6 barn. Hun sa at hun hadde kalkulert kjønnet på alle sammen.

Noen sier at hvis sædcellene har kortere vei til eggcellen så blir det gutt fordi de er raskere - altså at mannen må få utløsning dypt inni. Jentesædceller er tregere, men lever lengre, så dersom mannen får utløsning lengre unna så dør guttecellene før eggcellen og da blir det jentecelle som vinner. 

Anonymkode: f7775...d70

Skrevet

fant en liste over ting og tang som sier hva slags kjønn det er. vi har fått vite tre ganger at det er jente. (OUL i uke 18, ekstra sjekk i uke 22 og 3D i uke 28) på denne listen stod det at sånn og sånn så er det jente. sånn og sånn så er det gutt. var myye som ikke stemte for å si det sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...