Gå til innhold

Vond lukt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Visste ikke helt hvilken emne jeg skal velge men håper det blir riktig:) Jeg har alså da ett problem med vond lukt:/ Både meg og han lukter ganske krafig der nede, Spesielt etter sex, å når han kommer inni meg.Da lukter det skikkelig etterpå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for er så ille at jeg brekker meg når han tar av buksa. Jeg lukter litt mindre enn han. Har gått til legen å da fikk jeg behandlig for Bakteriell Vaginose. Den kom igjen å da tenkte vi at det var best begge gikk på antibiotika slik at jeg ikke blir " smittet" igjen av han. Å det gjorde vi men lukten er enda her. Ble bedre uden behandling men kom rett tilbake etterpå.Hva skal vi gjøre? Dette ødelegger sexlivet! Kan ikke tenke tanken på oralsex en gang. Å er jo så dyrt å gå til legen hele tiden.Vertfall de dumme legene det finnes her, de vet jo ingenting.Beklager for langt innlegg. 

Anonymkode: 6f7d2...727

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antibiotika på begge samtidig - and no sex så lenge kuren varer. Melkesyrebakterier (vagitorier) i tillegg til deg.

Så i tillegg er det slik, at sæd kan skape lukt inni skjeden - men det er vanligst i starten av et forhold - inntil floraene har vendt seg til hverandre.

Anonymkode: 3544e...b0d

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antibiotika på begge samtidig - and no sex så lenge kuren varer. Melkesyrebakterier (vagitorier) i tillegg til deg.

Så i tillegg er det slik, at sæd kan skape lukt inni skjeden - men det er vanligst i starten av et forhold - inntil floraene har vendt seg til hverandre.

Skal vel ikke ha begge behandlinger samtidig med piller å vagitorer.

Endret av Norskjente123
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Melkesyrebakterie-vagitoriene er viktig å bruke samtidig med antibiotika for å opprettholde nettopp den naturlige bakteriefloraen i skjeden. Det er jo allmenn kjent at det er ganske vanlig å få sopp ved bruk av antibiotika, da den slår ut de naturlige bakteriene i kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

Ph balansen for sæd er en annen enn for vagina og det tar ofte litt tid for kvinnekroppen til å venne seg til nye ph-verdier.

Rask skylling etter sex, en Canesten stikk pille og masse inntak av Biola, yoghurt mv. i starten av et nytt forhold pleier å gjøre underverker under tilvenningsfasen.

Anonymkode: dca22...32c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melkesyrebakterie-vagitoriene er viktig å bruke samtidig med antibiotika for å opprettholde nettopp den naturlige bakteriefloraen i skjeden. Det er jo allmenn kjent at det er ganske vanlig å få sopp ved bruk av antibiotika, da den slår ut de naturlige bakteriene i kroppen.

Ahh:p D visste jeg ikke:) får vell prøve det da:) 

Ph balansen for sæd er en annen enn for vagina og det tar ofte litt tid for kvinnekroppen til å venne seg til nye ph-verdier.

Rask skylling etter sex, en Canesten stikk pille og masse inntak av Biola, yoghurt mv. i starten av et nytt forhold pleier å gjøre underverker under tilvenningsfasen.

Ja skjønner det:) Men hva med han da? Det hår jo heller ikke vekk uten videre?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahh:p D visste jeg ikke:) får vell prøve det da:) 

Ja skjønner det:) Men hva med han da? Det hår jo heller ikke vekk uten videre?

Det er godt mulig at jeg tar feil men jeg tror ikke at menn kan få bakteriell vaginose aka "kraftig fiskelukt" (Sorry uttrykket.) Menn kan få soppinfeksjon men det utarter seg vanligvis som luktfri "flass" ved penisroten.

Dersom mannen i forholdet lukter rart der nede så skyldes det nok manglende såpebruk/ skylling av penishodet og ingen bruk av dopapir etter urinering. Selv skyller jeg penishodet i vasken en gang iløpet av dagen og da holder det seg en fresh lukt der nede. Intimserviett er også bra saker men det kan bli overkill for enkelte "mannfolk" 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig at jeg tar feil men jeg tror ikke at menn kan få bakteriell vaginose aka "kraftig fiskelukt" (Sorry uttrykket.) Menn kan få soppinfeksjon men det utarter seg vanligvis som luktfri "flass" ved penisroten.

Dersom mannen i forholdet lukter rart der nede så skyldes det nok manglende såpebruk/ skylling av penishodet og ingen bruk av dopapir etter urinering. Selv skyller jeg penishodet i vasken en gang iløpet av dagen og da holder det seg en fresh lukt der nede. Intimserviett er også bra saker men det kan bli overkill for enkelte "mannfolk" 😂

Er vertfall ikke dårlig hygiene:) Har vært med han og dusjet å han vasker den veldig grundig men lukter med en gang vannet er av om du skjønner:h Han er klar over det selv men har prøvd massem Hjalp litt med intimsåpe til dame på han men effekten har gått bort:/ Har prøvd å skylle etter vær gang han tisser også. Skikkelig irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...