Vackra Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 For alle som har opplevd en øvelse som har gjort at dere har "kommet over knekken" og virkelig sett resultater skjønner hva jeg snakker om. Når man finner en øvelse som er veldig effektiv og som gir resultater og motivasjon. Tråden er først og fremst ment som tips til ikke-topptrente mennesker. Ordinære mennesker som forsøker å holde seg i best mulig form, men topptrente må gjerne også delta med tips og triks. Hvilke øvelser elsker du? Har du noen øvelse(r) som gjorde at formen "løsnet" litt? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Sykling! Først utendørs, og etterhvert også på treningssenter. Etterhvert supplerte jeg også med styrketrening på apparater på treningssenteret. Anonymkode: 330cb...490
Mari Y Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Har drevet noe med riding. Det gir en god indre følelse, fordi man er sammen med dyr😊 men det kan gjerne kreve at man ikke veier for mye(av hensyn til dyrs sikkerhet). Hva med å bli hundepasser? Da har man litt tid i uken, der man kanskje passer en hund, går tur, kanskje trener litt med den?
Vesentlig Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 har ikke akkurat noen magisk øvelse, men etter jeg oppdaget lydbøker så er jeg blitt så glad i min daglige tur. Går gjerne omveier så jeg kan høre ferdig hehe. Trener lite utenom gåingen, men til gjengjeld går jeg fort og minst en time om været er fint.
Gjest Runforit Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 For min del så var det løping av alle ting som fikk meg i mitt livs beste form. Hatet løping og hadde aldri trodd at jeg skulle finne glede i det. Men jeg hadde så dårlig kondis at staheten og viljen vant over lysten. Var et helvete å starte. Det var tider jeg trodde jeg skulle krepere og aldr reise meg igjen. Plutselig en dag løsnet det og jeg klarte å kose meg med løpingen. Nå har det gått 8 år og løpingen er en del av hverdagsritinen og jeg elsker det
Krapylet Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 En billig boksesekk og hansker fra Biltema. Det var der alt startet :D Anbefales! 1
Gjest Nanne70 Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Styrketrening var det som ga meg treningsmotivasjonen tilbake. Utrolig tilfredsstillende hver gang jeg kan øke belastningen - favorittøvelsene er markløft, benkpress og skulderpress
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Løping. Merket raskt fremgang og det ga enorm motivasjon! 😃 Anonymkode: 8bbe8...c8c
Maximillian Cohen Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Jeg begynte med styrketrening på et treningssenter, men det var Stoltzekleiven som vekket min glede for trening. Jeg var ganske sterk i forhold til vekt, men motbakkeløping er det som får meg til å føle meg bra. Nå er jeg liten og svak...og har glemt hva melkesyre er.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #10 Skrevet 20. juli 2016 ettbens-benpress der jeg bytter posisjon på benet etter hvert sett (høyt/smalt/bredt u name it). Rompa er brått fin++++ Anonymkode: 3ac7d...a9f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 Markløft er min yndlingsøvelse. Da får jeg styrket hele baksiden. Men yoga var det som fikk meg igang med trening. Anonymkode: 41433...29b
Høsta Skrevet 20. juli 2016 #12 Skrevet 20. juli 2016 (endret) Styrketrening endret livet mitt for 4 år siden. Jeg har i mange år slitt med bla. PTSD, angst og depresjon. Jeg har før det vært ansett som hard og uhelbredelig psykiatri! Begynte i det små - slik som alle andre på treningssenteret - og har fått en fantastisk livsstilsendring både fysisk og psykisk. Jeg er markløft-frelst til tusen. Eneste øvelsen jeg aldri blir lei. Annen favoritt er pullups, som jeg har hat/elsk-forhold til siden det går så langt mellom progresjonen. Men bare det å få brukt kroppen og bygget musklene med stryketrenig har vært gull verdt for meg. Anbefales! Endret 20. juli 2016 av Høsta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå