AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 "Gutter på Pokémon-jakt stoppet av politiet To tenåringsgutter på jakt etter en Pokémon-figur måtte stoppes av politiet da de klatret på utsiden av et sykehjem i Mo i Rana lørdag kveld. De sanket derfor ingen poeng i det nye mobilspillet. – Søken etter Pokémon er ganske alvorlig. De mistet noen poeng der, humrer Ann Line Finanger, operasjonsleder i Nordland politidistrikt. Politiet fikk melding like etter midnatt om et mulig innbrudd i Sentrumsgården, et sykehjem i sentrum av Mo i Rana, men det viste seg at de to guttene, som er født i 1999, klatret fra veranda til veranda for å fange det som for dem var en høyst reell Pokémon-figur på taket. (NTB) " Jeg har nylig lest om mange ville historier knyttet til Pokémon-jakt , bl.a trafikkfarlige situasjoner."Mister folk hodet" i denne jakten? Anonymkode: 1f8cc...c3a 1
Gjest 123Sol Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Enkle folk som blir helt obsessed kan fort bli idioter og miste hodet, ja. Bare venter på at en ulykke skal skje i Norge...
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 1 minutt siden, Mortem skrev: Enkle folk som blir helt obsessed kan fort bli idioter og miste hodet, ja. Bare venter på at en ulykke skal skje i Norge... Ja, som her kunne det gått virkelig ille: "Mot kjøreretningen på jakt etter Pokémon i Knarvik" http://www.ba.no/politi/trafikk/jakt/mot-kjoreretningen-pa-jakt-etter-pok-mon-i-knarvik/s/5-8-389317 "Mobilspillet Pokémon Go får folk til å tryne og gå på trær" http://www.aftenposten.no/kultur/Mobilspillet-Pokmon-Go-far-folk-til-a-tryne-og-ga-pa-trar-595703b.html Huff. Altså tilogmed bilførere holder på med dette mens de kjører!? Ufattelig for meg Anonymkode: 1f8cc...c3a 1
Gjest 123Sol Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Helt sykt..Greit nok at bilførere setter seg selv i fare..men andre, uskyldige mennesker? Nope!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Et øyeblikk siden, Mortem skrev: Helt sykt..Greit nok at bilførere setter seg selv i fare..men andre, uskyldige mennesker? Nope! Enig med deg. Det burde jo medføre førerkortbeslag, mener jeg. Anonymkode: 1f8cc...c3a 1
Fandenivoldsk Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Er jo allerede ei jente i USA eller noe som ble påkjørt, er det ikke? Og spillet får såklart skylden. Folk er idioter.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Jeg løp på en bom natt til lørdag så jeg er en av idiotene. Når det er 20 m som skiller deg og pokémonen du vil ha, prøver man selvsagt å komme seg dit. Anonymkode: ee75b...84a
Gjest Jalapeno Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 Og da er vi igang. Tok ikke lang tid. Er vel bare et drøyt døgn siden den ble lansert i Norge?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 Fatter ikke at folk gidder dette hysteriet. Bruk heller tiden på noe nyttig. Anonymkode: 2a773...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #13 Skrevet 17. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at folk gidder dette hysteriet. Bruk heller tiden på noe nyttig. Anonymkode: 2a773...5aa Som candy crush saga og Snap Chat? Anonymkode: ee75b...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå