Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Gutter på Pokémon-jakt stoppet av politiet

To tenåringsgutter på jakt etter en Pokémon-figur måtte stoppes av politiet da de klatret på utsiden av et sykehjem i Mo i Rana lørdag kveld. De sanket derfor ingen poeng i det nye mobilspillet.

– Søken etter Pokémon er ganske alvorlig. De mistet noen poeng der, humrer Ann Line Finanger, operasjonsleder i Nordland politidistrikt.

Politiet fikk melding like etter midnatt om et mulig innbrudd i Sentrumsgården, et sykehjem i sentrum av Mo i Rana, men det viste seg at de to guttene, som er født i 1999, klatret fra veranda til veranda for å fange det som for dem var en høyst reell Pokémon-figur på taket. (NTB)

"

Jeg har nylig lest om mange ville historier knyttet til Pokémon-jakt , bl.a trafikkfarlige situasjoner."Mister folk hodet" i denne jakten?

Anonymkode: 1f8cc...c3a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest 123Sol
Skrevet

Enkle folk som blir helt obsessed kan fort bli idioter og miste hodet, ja. :ler: Bare venter på at en ulykke skal skje i Norge... 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mortem skrev:

Enkle folk som blir helt obsessed kan fort bli idioter og miste hodet, ja. :ler: Bare venter på at en ulykke skal skje i Norge... 

Ja, som her kunne det gått virkelig ille:

"Mot kjøreretningen på jakt etter Pokémon i Knarvik" http://www.ba.no/politi/trafikk/jakt/mot-kjoreretningen-pa-jakt-etter-pok-mon-i-knarvik/s/5-8-389317

"Mobilspillet Pokémon Go får folk til å tryne og gå på trær"

http://www.aftenposten.no/kultur/Mobilspillet-Pokmon-Go-far-folk-til-a-tryne-og-ga-pa-trar-595703b.html

Huff.

Altså tilogmed bilførere holder på med dette mens de kjører!? Ufattelig for meg

• Liker 1
Gjest 123Sol
Skrevet

Helt sykt..Greit nok at bilførere setter seg selv i fare..men andre, uskyldige mennesker? Nope! 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mortem skrev:

Helt sykt..Greit nok at bilførere setter seg selv i fare..men andre, uskyldige mennesker? Nope! 

Enig med deg. Det burde jo medføre førerkortbeslag, mener jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo.

Folk er syke.

Skrevet

Er jo allerede ei jente i USA eller noe som ble påkjørt, er det ikke? Og spillet får såklart skylden.

Folk er idioter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løp på en bom natt til lørdag så jeg er en av idiotene. Når det er 20 m som skiller deg og pokémonen du vil ha, prøver man selvsagt å komme seg dit. 

Anonymkode: ee75b...84a

Gjest Jalapeno
Skrevet

Og da er vi igang. Tok ikke lang tid. Er vel bare et drøyt døgn siden den ble lansert i Norge?

AnonymBruker
Skrevet

Verden er gal :fnise: 

Anonymkode: 09f65...4da

Skrevet

Og det naturlige utvalg fortsetter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at folk gidder dette hysteriet. Bruk heller tiden på noe nyttig.

Anonymkode: 2a773...5aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk gidder dette hysteriet. Bruk heller tiden på noe nyttig.

Anonymkode: 2a773...5aa

Som candy crush saga og Snap Chat?

Anonymkode: ee75b...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...