AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Jeg har ikke vært i forhold siden i fjor. Det som forundrer meg er at mine facebookvenner / - venner fra fortiden, kollegaer, osv finner seg kjæreste med en gang jeg får høre at det er slutt. Mens jeg føler meg enda mer : forever alone. Noen som opplever det samme? Ufrivillig singel!. Anonymkode: bfe50...097
mjauritz Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Blir litt sånn med alt tror jeg. De som desperat ønsker å bli gravid ser gravide kvinner hele tiden. De som ønsker seg kjæreste ser byen full av par. De som er i et dårlig forhold ser single ha det morsomt på byen. Og i fjor er da ikke så lenge? Du får tenke at du mye heller vil være singel til drømmepartneren dukker opp enn å ta det første og beste og være utilgjengelig når h*n kommer 13
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 jeg har aldri hatt forhold og endte opp med og slette flere av dem. i starten er man glad på deres vegne etterhvert går det mer og mer innpå en. Anonymkode: cc907...2ab 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vært i forhold siden i fjor. Det som forundrer meg er at mine facebookvenner / - venner fra fortiden, kollegaer, osv finner seg kjæreste med en gang jeg får høre at det er slutt. Mens jeg føler meg enda mer : forever alone. Noen som opplever det samme? Ufrivillig singel!. Anonymkode: bfe50...097 Hvorfor sutre? Du var i et forhold for 6 måneder siden? Anonymkode: 3ac08...83e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Sånn har jeg det også. Orker ikke logge inn på facebook en gang for jeg blir bare deppa av alle par og lykkelige familier. Har slettet ganske mange som ikke er single. Orker ikke andres lykke når alle menn hater meg og jeg er dømt til et liv alene. Anonymkode: 95300...be5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Dere må ta tak i dere selv. Å bli deppa av å se at andre har det bra på sosiale medier virker for meg veldig trist. Hvis dere ikke takler å se slike ting, så slett profilen da vel. Flytt til et hus i skogen hvor dere slipper å ha naboer. Kast TVen, kan hende at noen er lykkelige der også. Anonymkode: c39de...f96 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Men min erfaring, er at de som går inn i et nytt forhold omtrent dagen etter det forrige tok slutt. Så varer ikke det nye forholdet så lenge heller. Og det er ikke den rette de har møtt, det er den rette i dag. Nå er jeg 40 år, og ser og venninner som er i nytt forhold på facebook flere ganger i året. Og det er jo ikke så positivt. De er jo og venner med barna sine på facebook. Var selv nylig i et 6 mnd forhold. Var ikke i forhold med han på facebook. Og før jeg var i forhold med han, så var jeg singel i 3,5 år. Det er ikke nødvendig å være i forhold hele tiden. Anonymkode: d0024...de8 2
Gjest Rose11 Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Du har jo ikke vært singel så lenge da. Må ikke gi opp Jeg har en venninne som får seg ny type så fort hun blir singel. Hun er ikke så veldig kresen og tar det første hun ser
Envy Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 Så trist det må være å bli deppa av å se andres lykke. Det at de er i et forhold har vel egentlig ikke noe med deg å gjøre? Det var jo ikke den mannen du skulle hatt. Kunne forstått det hvis det var eksen som såret deg som var i et nytt forhold, eller en flørt du hadde håpet skulle velge deg. Men alle andre? La dem holde på. Den dagen det er din tur, er det helt sikkert noen som er misunnerlig på deg også. 1
Knirke Skrevet 17. juli 2016 #10 Skrevet 17. juli 2016 Man trenger jo ikke å slette dem, det holder å trykke "unfollow"... Så kan man begynne å følge dem igjen når de har roet ned kjærestebilde-spammingen 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #11 Skrevet 17. juli 2016 1 time siden, Envy skrev: Så trist det må være å bli deppa av å se andres lykke. Det at de er i et forhold har vel egentlig ikke noe med deg å gjøre? Det var jo ikke den mannen du skulle hatt. Kunne forstått det hvis det var eksen som såret deg som var i et nytt forhold, eller en flørt du hadde håpet skulle velge deg. Men alle andre? La dem holde på. Den dagen det er din tur, er det helt sikkert noen som er misunnerlig på deg også. Man unner jo andre å være lykkelig,men når største drømmen er å få mann og barn og alle andre får det til bortsett fra en selv så gjør det utrolig vondt faktisk. Jeg ville ikke vært sammen med de mannfolka som mine facebook-venner er sammen med,det går mer på at jeg vil ha det livet de har. Anonymkode: 95300...be5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 15 timer siden, mjauritz skrev: Blir litt sånn med alt tror jeg. De som desperat ønsker å bli gravid ser gravide kvinner hele tiden. De som ønsker seg kjæreste ser byen full av par. De som er i et dårlig forhold ser single ha det morsomt på byen. Og i fjor er da ikke så lenge? Du får tenke at du mye heller vil være singel til drømmepartneren dukker opp enn å ta det første og beste og være utilgjengelig når h*n kommer Enig. Jeg er nærmere 40 og har vært singel siden det ble slutt med barnefar for årevis siden. Har en venninne som "alltid" har vært singel og hun kan kommentere at det er så irriterende med alle lykkelige parene vi ser i byen, eller hvis noen kysser osv. Hun kan også sende sms om det samme. Mens jeg tenker oj så koselig det ser ut, eller mest sannsynlig ikke legge merke til det i det hele tatt. Forskjellen er at hun veldig gjerne ønsker seg kjæreste mens jeg trives veldig godt som singel. Jeg tenker jo innimellom når det kommer: er i et forhold på fb, at folk er jammen meg kjappe til å finne seg nye osv. Men så kommer jeg på at neh er bare jeg som er suuuper treig 😂 Anonymkode: 4dcb4...10e 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #13 Skrevet 17. juli 2016 5 timer siden, Envy skrev: Så trist det må være å bli deppa av å se andres lykke. Det at de er i et forhold har vel egentlig ikke noe med deg å gjøre? Det var jo ikke den mannen du skulle hatt. Kunne forstått det hvis det var eksen som såret deg som var i et nytt forhold, eller en flørt du hadde håpet skulle velge deg. Men alle andre? La dem holde på. Den dagen det er din tur, er det helt sikkert noen som er misunnerlig på deg også. ...sa hun som het ENVY Anonymkode: ea600...645 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #14 Skrevet 17. juli 2016 På en måte skjønner jeg hva du mener, på den andre siden er det som legges ut på facebook for det meste kun det folk vil andre skal vite/ tro. Det er de færreste som har perfekte liv. Tenk på at også de som framstår som perfekte sliter med konflikter, utroskap, dårlig økonomi og alt det som vi vanlig dødelige opplever. Anonymkode: 5ec98...502
Gjest Fox Mulder Skrevet 17. juli 2016 #15 Skrevet 17. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Flytt til et hus i skogen hvor dere slipper å ha naboer. Kast TVen, kan hende at noen er lykkelige der også. Anonymkode: c39de...f96
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #16 Skrevet 17. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har aldri hatt forhold og endte opp med og slette flere av dem. i starten er man glad på deres vegne etterhvert går det mer og mer innpå en. Anonymkode: cc907...2ab Anonymkode: e03ee...02e
Envy Skrevet 17. juli 2016 #17 Skrevet 17. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ...sa hun som het ENVY Anonymkode: ea600...645 Ser ironien
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 Noen får seg kjæreste uten å måtte jobbe for det mens andre må slite seg ihjel for å få seg kjæreste. Anonymkode: af797...128
celinus Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 Mine venner finner seg også nye kjærester hele tiden og de er "liksom" like forelsket hver gang.... For min del finner jeg ikke så mange interessante gutter jeg ville vært kjæreste med. Det er ikke så vanskelig å få seg kjæreste om man tar litt til takke med hva man får. Så tenk på det, alle er ikke så forelsket som de gir uttrykk for, det er mer det å ha en kjæreste. Bare slapp av og vent til du finner en du virkelig liker, og som liker deg tilbake. Da er all ventingen verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå