AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Trener og spiser sunt, men vekten står bom stille. Men jeg kan se på kroppen at den forandrer seg, og jeg kommer inn i bukser jeg ikke har kommet inn i på over et år! Jeg prøvde de før jeg begynte å slanke meg og da var det ikke sjangs. Ser (og merker) at klærne sitter løsere og jeg kan tydelig se at jeg har gått ned, men vekten rikker seg ikke Jeg veier 78,3 kg, så det er såpass med fett og ta av at det burde jo syntes. Spiser 1600kcal om dagen og prøver å få inn 1-2 timer tur eller trening, og trener ca 4-6 ganger i uken. Hva skjer? Er det fordi jeg bygger opp muskler som veier mer enn fett, men får strammere kropp? (Ikke at jeg KUN ser på vekten altså, blir motivert av å se meg i speilet og se forandringen, men syntes det er litt betenkelig..) Anonymkode: 10f2a...703
Vesentlig Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Vel om du trener styrke kan det hende at balansen mellom fett og muskel går. Det er ikke slik at man gjør fettet til muskler, men om du klarer å forbrenne fett og gå opp i muskler på en gang er jo det superbra. 1kg muskler er mye mer kompakt enn 1kg fett. 3
linsejesus Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer? Er det fordi jeg bygger opp muskler som veier mer enn fett, men får strammere kropp? Anonymkode: 10f2a...703 Ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå