Gå til innhold

Blek i ansiktet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid blek i ansiktet. Ikke like blek hele tiden, men sånn som nå er jeg skikkelig blek for eksempel. Får alltid spørsmål om jeg ikke føler meg bra osv, fordi jeg er så blek. Jeg er også ofte svimmel, om det har noe med saken å gjøre? Det er oftes da jeg blir blekest også. Har aldri besvimt eller noe sånt da, selv om det av og til kan se ut som jeg skal det til tider. Jeg skjønner ikke hva dette kan være. Blir litt bekymret.. Bør jeg være det? Oppsøke legen kanskje? Eller er det virkelig nødvendig?

Anonymkode: a281b...150

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg glemte å nevne var at jeg alltid føler meg trøtt og slapp. Føler meg liksom aldri helt uthvilt av en grunn. Uansett hvor mye eller lite jeg sover..

AnonymBruker
Skrevet

Anyone?

Skrevet

Jernmangel kanskje. Ta deg en tur til legen, få tatt noen blodprøver og sjekket at alt er som det skal være. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jernmangel kanskje. Ta deg en tur til legen, få tatt noen blodprøver og sjekket at alt er som det skal være. 

Det kan godt hende. Skal gjøre det. Takk for svar :-)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende. Skal gjøre det. Takk for svar :-)

Bare hyggelig! Ikke noe godt å gå og kjenne på at formen ikke er på topp. Lykke til og god bedring. :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Veslefrikk skrev:

Bare hyggelig! Ikke noe godt å gå og kjenne på at formen ikke er på topp. Lykke til og god bedring. :blomst:

Takk skal du ha:))

Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg glemte å nevne var at jeg alltid føler meg trøtt og slapp. Føler meg liksom aldri helt uthvilt av en grunn. Uansett hvor mye eller lite jeg sover..

Har du sjekket jernlageret ditt? Jeg følte det samme som deg før, og jeg hadde jernanemi av noe slag. Langt ord i hvertfall. Måtte begynne på jerntabletter og ta 1 hver dag i 1 år. Legen sa jeg burde gå på jerntabletter hver dag på ubestemt tid, men har hatt en liten pause fra dem og det har gått fint. Starter på de igjen til høsten :) Jernlageret mitt minker raskt når det blir for lite og sist gang fikk jeg problemer med hjerte og svimmelhet. Går bra nå da, men ta kontakt med lege. ikke vent for lenge  :) 

Endret av Minlillesky
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Minlillesky skrev:

Har du sjekket jernlageret ditt? Jeg følte det samme som deg før, og jeg hadde jernanemi av noe slag. Langt ord i hvertfall. Måtte begynne på jerntabletter og ta 1 hver dag i 1 år. Legen sa jeg burde gå på jerntabletter hver dag på ubestemt tid, men har hatt en liten pause fra dem og det har gått fint. Starter på de igjen til høsten :) Jernlageret mitt minker raskt når det blir for lite og sist gang fikk jeg problemer med hjerte og svimmelhet. Går bra nå da, men ta kontakt med lege. ikke vent for lenge  :) 

Nei det har jeg ikke. Skal gjøre det:) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...