junijente Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hei:) Vet ikke helt om dette er riktig gruppe, men prøver likevel:) Jeg har lyst til å ta med tantegutten min på fisketur, og lurer på om noen har erfaring med 3-åringer og fisketur?:) Jeg har også lyst til å lage skattejakt for han. Noen som har forslag på hvordan jeg kan gjøre dette slik at det blir i hans aldersgruppe?:) vil ikke gjøre det for vanskelig, han kan fort miste interessen da:p
Brøleapen Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Vi har forsøkt å fiske, men tålmodigheten var ikke helt der ennå. Men det er bare å prøve, vi har en liten turbo 😊 Skattejakt har vi hatt, det fungerte mye bedre. Jeg gikk opp løypa først, og tok bilder av detaljer. Så limte jeg det på et stort ark, også gikk vi på jakt etter de tingene det var bilde av. Tok endel detaljbilder så det ikke skulle bli så enkelt 😊
junijente Skrevet 16. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, Brøleapen skrev: Vi har forsøkt å fiske, men tålmodigheten var ikke helt der ennå. Men det er bare å prøve, vi har en liten turbo 😊 Skattejakt har vi hatt, det fungerte mye bedre. Jeg gikk opp løypa først, og tok bilder av detaljer. Så limte jeg det på et stort ark, også gikk vi på jakt etter de tingene det var bilde av. Tok endel detaljbilder så det ikke skulle bli så enkelt 😊 Takk for svar kanskje jeg skal prøve det
Gjest Magnifiq Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Vår fireåring elsker å fiske. Allerede i fjor kunne han stå hvertfall en time i strekk med stanga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå