Gå til innhold

Tips til å holde orden i koffert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en rotekopp uten like, og på ferien i år skal jeg bo på rom med fremmede mennesker. Jeg innser at jeg må ta meg sammen for å ikke plage vettet av resten av de på rommet ved å slenge ting rundt meg. Derfor trenger jeg tips til hvordan jeg kan organisere tingene mine i kofferten! Hva er dine beste tips?

Anonymkode: bcfa4...216

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper store lukkeposer/brødposer på Europris. Har undertøy i en, bher i en, toalettsaker i en osv. Overdeler pakker jeg i en stor ren bærepose, badetøy for seg osv. Da finner jeg mye lettere igjen ting når jeg skal kle på meg, og koffertetn er organisert. Vær og kjapp med å putte skittentøy i egen skittetøyspose, og heng klær som skal luftes over en stol el nær sengen din. 

Men er du generelt en person som liker å ha alt alle steder så blir det straks vanskelig om du skal være veldig strukturert og ryddig. 

Anonymkode: cbc1b...b52

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper store lukkeposer/brødposer på Europris. Har undertøy i en, bher i en, toalettsaker i en osv. Overdeler pakker jeg i en stor ren bærepose, badetøy for seg osv. Da finner jeg mye lettere igjen ting når jeg skal kle på meg, og koffertetn er organisert. Vær og kjapp med å putte skittentøy i egen skittetøyspose, og heng klær som skal luftes over en stol el nær sengen din. 

Men er du generelt en person som liker å ha alt alle steder så blir det straks vanskelig om du skal være veldig strukturert og ryddig. 

Anonymkode: cbc1b...b52

Takk! Skal definitivt kjøpe slike poser neste uke, det var et godt råd. Jeg aner ikke hvordan det er med oppbevaring/stoler osv. på rommet, men håper det er et skap så jeg kan henge opp klærne mine der. 

Jeg liker ikke å ha alt alle steder, men det ender alltid opp med at ting ligger strødd allikevel. Jeg må skjerpe meg nå som jeg ikke kjenner de andre. Det kan jo være at det går bedre når jeg må da. Og dessuten så kan det jo hende at jeg skal dele rom med kleptomane, så jeg må jo passe på. 

Anonymkode: bcfa4...216

AnonymBruker
Skrevet

Må du absolutt ha alt i kofferten din da, eller kan du pakke ut i skap/ skuff/ hyller? Å pakke ut gjør i alle fall susen for meg når det gjelder . 

Eller i det minste holde skarpt skille mellom det som er skittent og ikke skal brukes igjen (der kan det være kaos, kan godt hives inn i kofferten e.l), og det som er rent/ kan brukes igjen (der skal det være ryddig/ pent brettet sammen). Noen kofferter har 2 rom, det hjelper hvis du faktisk må ha alt i kofferten

Anonymkode: f221b...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...