AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Jeg skal til legen pga vann i kroppen om noen uker, men innen den tid har jeg lyst til å forsøke noe som kan lette litt på trykket Er det noen her som vet om remedier uten resept, som kan virke vanndrivende? Anonymkode: 416db...b5a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Salt binder vann i kroppen, unngå alt av salt. Spis frukt og grønt, drikk vann og lev sunt. Det vil vel legen også si, med mindre du feiler noe annet. Anonymkode: ea1d6...053
Gjest Bossa Nova Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Jeg synes aquamin virker sånn tålig bra, ellers oolong te. Men husk å drikk nok vann i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Salt binder vann i kroppen, unngå alt av salt. Spis frukt og grønt, drikk vann og lev sunt. Det vil vel legen også si, med mindre du feiler noe annet. Anonymkode: ea1d6...053 Jeg har alvorlig natrium-mangel og må ta salttabletter. Anonymkode: 416db...b5a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 4 minutter siden, Bossa Nova skrev: Jeg synes aquamin virker sånn tålig bra, ellers oolong te. Men husk å drikk nok vann i tillegg. Tusen takk. Skal forsøke den teen Anonymkode: 416db...b5a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Med mindre du har svært store plager burde du kanskje eller la legen få se det fulle omfanget av problemet enn en egenbehandlet variant? Vær i hvert fall tydelig på hva du eventuelt har gjort. Anonymkode: b1275...2af 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #7 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du har svært store plager burde du kanskje eller la legen få se det fulle omfanget av problemet enn en egenbehandlet variant? Vær i hvert fall tydelig på hva du eventuelt har gjort. Anonymkode: b1275...2af Jeg skal til legen. Har fått time. Jeg tenkte bare å forsøke te eller andre naturlige preparat for å se om det er noe som kan lindre litt på plagene, da jeg har MYE vann o kroppen Anonymkode: 416db...b5a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #8 Skrevet 16. juli 2016 Ikke spis eller drikk så mye ting med sukker i heller Anonymkode: 307fb...f4d
Vesentlig Skrevet 16. juli 2016 #9 Skrevet 16. juli 2016 Mangel på natrium er jo noe i seg selv som tuller til væskebalansen i kroppen. Kan hende det blir bedre når natriumnivåene dine blir bedre? Vet du hvorfor du fikk mangelen? Har du et normalt forhold til mat eller sykdommer/plager med fordøyelsen?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alvorlig natrium-mangel og må ta salttabletter. Anonymkode: 416db...b5a Da er det uforsvarlig av deg å be om hjelp på dette forumet, det kan få alvorlige konsekvenser. Anonymkode: eefd8...864
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #11 Skrevet 17. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spis eller drikk så mye ting med sukker i heller Anonymkode: 307fb...f4d Er diabetiker, så det gjør jeg ikke Anonymkode: 416db...b5a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det uforsvarlig av deg å be om hjelp på dette forumet, det kan få alvorlige konsekvenser. Anonymkode: eefd8...864 Jeg snakker ikke om å ta tabletter. Jeg skal til lege og har så mye vann kroppen. Jeg snakker om å drikke en eller annen form for te. Jeg har time til lege og har snakket med legekontoret Anonymkode: 416db...b5a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #14 Skrevet 17. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alvorlig natrium-mangel og må ta salttabletter. Anonymkode: 416db...b5a Du bør ikke ta vanndrivende hvis du har natrium mangel uten og konsultere legen. Og starte egenbehandling i forkant er ikke lurt. Vanndrive preparater kan gjøre deg veldig tørst og i tillegg kan du miste de enda mer natrium. Forstår det er ubehagelig for har lignende problem selv. Anonymkode: b814b...878
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #15 Skrevet 17. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ikke ta vanndrivende hvis du har natrium mangel uten og konsultere legen. Og starte egenbehandling i forkant er ikke lurt. Vanndrive preparater kan gjøre deg veldig tørst og i tillegg kan du miste de enda mer natrium. Forstår det er ubehagelig for har lignende problem selv. Anonymkode: b814b...878 Jeg har snakket med legekontoret og de ga meg grønt lys til å forsøke en eller annen form for te Anonymkode: 416db...b5a
skruf Skrevet 17. juli 2016 #16 Skrevet 17. juli 2016 15 timer siden, Bossa Nova skrev: Jeg synes aquamin virker sånn tålig bra, ellers oolong te. Men husk å drikk nok vann i tillegg. Aquamin sverger jeg også til i perioder når jeg har vann i kroppen (som f.eks i forbindelse med mens), veldig bra Ts; du får kjøpt det både på Vita og helsekost. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå