Gå til innhold

Startsett på kjøkkenting på Ikea?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet at Ikea hadde sånn startpakke med litt av det aller nødvendigste av kjøkkenting. Leter og leter nå, men finner det ikke. Noen som vet? 

Anonymkode: 8cbc0...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Trondheim hadde de reklame for det på bordene i restauranten. Kostet sånn 500 spenn tror jeg. Vurderte å kjøpe men jeg hadde jo alt allerede.

NÅr jeg tenker meg om tror jeg det var ikea family tilbud. Men finner det ikke på nett.

Endret av amativeReflection
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at Ikea hadde sånn startpakke med litt av det aller nødvendigste av kjøkkenting. Leter og leter nå, men finner det ikke. Noen som vet? 

Hvilken Ikea bor du i nærheten av? På Ikea Leangen har de 2 forskjellige startsett http://www.ikea.com/no/no/store/leangen/sale

Anonymkode: 3ce7f...d62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Noe slikt du ser etter? 

Kjenner ikke butikken altså.

Nei, egentlig ikke. Det jeg er på utkikk etter er mere startpakke som er kjekk når man flytter på hybel og ikke har allverden med plass. Der det bl.a også er service og bestikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde da jeg flutraa ut for 7 år siden. Ikke sett det siden, men har heller ikke lett.det skal også sies at jeg har bytta ut det meste fordi det som var i pakka var det billigste og spinkleste ikea har :) var også ting i den jeg ikke brukte. 

Kjøp heller en og en på ikea, og velg heller fra midtsjiktet. Det holder litt lenger:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk :) 

Hadde tenkt å kjøpe det i Bergen da datteren skal flytte på hybel der :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) 

Hadde tenkt å kjøpe det i Bergen da datteren skal flytte på hybel der :) 

Hei :)

Disse kan jeg anbefale (holdbar og fin kvalitet)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20139322/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20239425/

Her finner du visp og andre billige redskaper http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/cooking/20647/?sorting=price

Denne er et must :)

CHOSIGT Rivjern med beholder IKEA Du kan rive for eksempel ost rett i beholderen, sette på lokket og plassere beholderen i kjøleskapet.

Du finner den her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/cooking/33499/

De har også billige serviser og glass/ kopper i god kvalitet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, egentlig ikke. Det jeg er på utkikk etter er mere startpakke som er kjekk når man flytter på hybel og ikke har allverden med plass. Der det bl.a også er service og bestikk. 

Det er en stund siden jeg så den typen startpakker, men jeg har ikke spesifikt sett etter dem så de kan helt fint ha vært tilgjengelig uten at jeg har lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for tips alle sammen :) Er Ikea Family medlem, men finner ikke startpakkene hverken her vi bor eller i Bergen. Men uansett så er det rimelig på Ikea. Tror ikke det blir noe problem å finne noe der ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne?

Bordsetting for 6 personer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips. Hun har fått umøblert hybel, så vi må møblere også :) 

Foreslo sovesofa til å begynne med sånn at hun også kan ha en koselig stue på dagtid, men da sa hun at hun ville ha sofa og seng. Jeg synes det virker upraktisk, men hun må jo selv få bestemme. Virker som du har erfaring på dette området, så hva mener du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne er fantastisk god å sitte på, og de har den på Ikea Åsane (den finnes i flere farger http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19023600/

SKÅLBERG / SPORREN Arbeidsstol IKEA

Den har regulering av sittehøyde

Foreslo sovesofa til å begynne med sånn at hun også kan ha en koselig stue på dagtid, men da sa hun at hun ville ha sofa og seng. Jeg synes det virker upraktisk, men hun må jo selv få bestemme. Virker som du har erfaring på dette området, så hva mener du? 

Glemte selvsagt å sitere i farta ;) Men det var deg med stolen jeg skulle sitere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om hun har god plass til sofa + seng, ville jeg gått for begge deler. Viktig å ha en seng med en god madrass som passer til henne.

Det finnes også sovestoler som kan slås ut til seng. Disse finnes rimelig på Ikea.

De har mange fine senger og praktiske sengeskuffer med lokk (til oppbevaring av ting).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om hun har god plass til sofa + seng, ville jeg gått for begge deler. Viktig å ha en seng med en god madrass som passer til henne.

Det finnes også sovestoler som kan slås ut til seng. Disse finnes rimelig på Ikea.

De har mange fine senger og praktiske sengeskuffer med lokk (til oppbevaring av ting).

Vi vet ikke str på hybelen enda. Heller ikke hvordan rommet ser ut, så vi får nok se på det før vi handler møbler.

Tenker også at hu må ha et bord som hun både kan spise ved og gjøre skolearbeid? Har tenkt at møblene burde ha flere funksjoner. 

Hun skal dele kjøkken og bad med andre. Vet ikke enda om det er med 1 eller 3 andre. Hun burde vel ha en hylle eller et skap til litt oppbevaring inne på sin hybel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte selvsagt å sitere i farta ;) Men det var deg med stolen jeg skulle sitere ;)

Ok :)

Det er lurt om dere kikker på nett på forhånd, og lager en liste over ting dere skal kjøpe og ting dere kanskje skal kjøpe.

Kanskje din datter har tegnet opp rommene med mål og vinduer/dører, slik at det er lettere å planlegge hvor store møbleneskal/ kan være? Ikea har også en nettbasert planlegger der man kan tegne inn møblene. http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer-service/about-our-products/planning-tools/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok :)

Det er lurt om dere kikker på nett på forhånd, og lager en liste over ting dere skal kjøpe og ting dere kanskje skal kjøpe.

Kanskje din datter har tegnet opp rommene med mål og vinduer/dører, slik at det er lettere å planlegge hvor store møbleneskal/ kan være? Ikea har også en nettbasert planlegger der man kan tegne inn møblene. http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer-service/about-our-products/planning-tools/index.html

Hun har ikke sett hybelen hun heller, så det er ingen av oss som vet noe om str enda. Men vi får ta med målbånd og er forberedt på å bruke etpar dager på oppmåling, innkjøp og montering :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...