Gå til innhold

I morgen?


Emit

Anbefalte innlegg

Hadde positiv EL test 5.7. Negativ 6.7. Har kjøpt RFSU sin graviditetstest, den kan man ta 4 dager før forventa mens. Er det håp om positiv test (dersom det har klaffet) i morgen tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok test, negativ.

kan noen plis svare.. Er ikke så "inne i" dette her, har to ivf barn. Men vært gravid naturlig to vanger senere, men mistet. 

Tatt femar denne runden. 

Når siste mens startet 24.6, el var positiv 5.7, negativ 6.7, syklus varierer mellom 25 og 30 dager.. Har jeg testet for tidlig eller kan eg stole på den jeg tok i dag? Rfsu test. 

har sterkere symptomer enn ved pms, men det er vel hodet som kødder ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning pleier å komme dagen etter positiv test, selv om det kan variere litt. Da hadde du antagelig EL 6.7, og er 11 DPO i dag. Det er vanlig å kunne se en svak strek på en sensitiv test 11 DPO om man er gravid, men det er ikke sikkert. Det kan fortsatt være :) Krysser fingrene.

Edit: Det er egentlig for tidlig å teste altså, mange tester vil ikke slå ut enda. Jeg vet ikke med Rfsu sin. Men jeg regner med at den kan vise nøyaktig resultat 4 dager før IKM, men ikke nødvendigvis gjør det.

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg glemte å skrive at el testen var positiv om morningen 6.7, negativ på ettermiddag. Men det har nok ikke noe å si da. 

Ønsker så veldig dette, så ble veldig lei meg nå. har så lite lyst å starte med ivf igjen! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en klem! Det kan godt være at eggløsningen var 7.7 også da. Det kan enda være at det har klaffet :) Jeg hadde EL omtrent samtidig med deg, men vi traff ikke helt med sengekosen denne gangen, så da er det ikke så skuffende når det ikke ser ut til å ha klaffet. Regner med det blir ivf til høsten for oss, og har ikke så lyst til det, så jeg kjenner følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ❤️ Har brukt tabletter denne gangen (femar) så hadde så store forventninger. Mange tegn til graviditet, men det er jo noe med det når man går og kjenner etter.. 

Vi har noen fryseforsøk vi kan prøve dersom dette ikke fungerer. Men det har jeg ikke så mye tro på.. 

 

IVF er en tøff prosess, men det gav oss to nydelige barn, så får tenke at det er verdt det om vi MÅ.. 

Ønsker deg lykke til og sender en klem! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt i samme situasjon:/ har ikke hatt mensen på noen år, men har fått barn vha IVF. Hadde samleie 2. og 4. juli og troooor (innbiller meg?) at det var en eggløsning der et sted (som er flere år siden sist). Så har jeg følt meg gravid, men tok test både 13. og 15. juli, som begge var negative (riktignok på ettermiddagsurin, men likevel). Tar en test i morgen tidlig. Håper fortsatt, men har mistet troen. Så jeg må vel bare godta at det blir IVF igjen senere. :/

Anonymkode: b5b6b...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe diagnose? Pcos sier de til meg.. 

Finnes jo femar man kan prøve, for å få eggløsning..

Prøvd det?

 

de to gangene jeg mistet, hadde vi kun hatt samleie 1 gang de månedene, og det var IKKE planlagt! Trodde jo ikke jeg kunne bli gravid ;) så: ikke gi opp håpet :) spennende når du tester i morgen. Gi gjerne en oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også pcos. :) har ikke prøvd femar, men en del andre preparat uten effekt. Vet ikke hvorfor de ikke prøver andre også, men det er sikkert sammensatt. Har sikkert noe med hormonverdier og slikt å gjøre også. Jeg aner ikke! Men irriterende er det. :/ skal teste snart... 

Anonymkode: b5b6b...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å :,( det var trist å høre!

misunner de som bare kan ha sengekos og bli gravid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...