AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Vet ikke helt hva skal tro...burde man høre på de? noen som har vært borti det å fått noe ut av det? Anonymkode: 52619...4b7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Tyler Durden er et sosialt geni, så absolutt verdt å høre på. Anonymkode: 971b4...fa0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 19 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Dette er USA da. Hva er forskjellen mellom fulle norske og fulle amerikanske kvinner? Anonymkode: 31055...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tyler Durden er et sosialt geni, så absolutt verdt å høre på. Anonymkode: 971b4...fa0 Tenkte det, men hvorfor hater folk på dem så mye? Anonymkode: 52619...4b7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, SunnivaOslo skrev: Dette er USA da. Hva mener du? at det bare er slik i USA? Anonymkode: 52619...4b7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 South Beach Miami er eskorte-sentral. Som store deler av L.A. og syd-Frankrike. Det er bosatt av "fremadstormende" modeller og skuespillerinner som stort sett er ganske blåst, og på jakt etter etter en bemidlet mann. Det er litt som om jeg skulle gått inn i en bar i Moskva og ført noen "eksperimenter" med mennene som satt der tilbakelent i dress, for å bevise at de alle ser på kvinner som varer og at menn derav er griser. Nattklubber er kjøttmarked. Jeg har mer tro på menneskeheten enn at jeg dømmer menn eller kvinner utifra folks oppførsel der. Men det er vel ikke poenget her - poenget er vel en generell mistro til kvinner, og at denne hypotesen skal bevises? Anonymkode: 7d0b5...df4 21
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: South Beach Miami er eskorte-sentral. Som store deler av L.A. og syd-Frankrike. Det er bosatt av "fremadstormende" modeller og skuespillerinner som stort sett er ganske blåst, og på jakt etter etter en bemidlet mann. Det er litt som om jeg skulle gått inn i en bar i Moskva og ført noen "eksperimenter" med mennene som satt der tilbakelent i dress, for å bevise at de alle ser på kvinner som varer og at menn derav er griser. Nattklubber er kjøttmarked. Jeg har mer tro på menneskeheten enn at jeg dømmer menn eller kvinner utifra folks oppførsel der. Men det er vel ikke poenget her - poenget er vel en generell mistro til kvinner, og at denne hypotesen skal bevises? Anonymkode: 7d0b5...df4 Hva med resten av klippet hvor han påpekte frykten alle mennesker føler på, og hvorfor kvinner gir motstridende råd og inntrykk til sin mann, for å beholde på han? Pappakroppen var jo inn en periode nettopp pga dette. Det er noe sannhet i det han får frem. Det er jo klart at de møter mye motbør. Hvis kvinner eksponeres for deres negative sider, så er det jo ikke rart de reagerer. Menn våkner i større og større grad i og med at internett har gjort det lettere å dele informasjon. Det som før var skjult, kvinner dekket over for hverandre, og menn snakket ikke sammen om erfaringer, har nå snudd. Menn flommer over nettet med erfaringer, råd og tips - og kvinner i større og større grad hater det. Anonymkode: 31055...1e2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #10 Skrevet 17. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo klart at de møter mye motbør. Hvis kvinner eksponeres for deres negative sider, så er det jo ikke rart de reagerer. Anonymkode: 31055...1e2 Hvilke "kvinner" snakker du om? Hvis en kvinne kritiseres for en annen kvinnes oppførsel, er det ikke rart hun reagerer. De er to forskjellige individer, tross stadige forsøk på å lempe dem sammen i en bås. Kvinner har alle sine feil, akkurat som menn har sine feil. Jeg har aldri vært noen selverklært feminist, eller forsøkt å tale kvinners sak ved å hevde de er bedre enn menn. Men videoer som dette blir for kvasiintellektuelt og tullete for meg. Menn kan henge så mye på internett de vil for min del, fanskaren på Return of Kings er ikke noen attraktive kvinner er i risikosonen for å date uansett. Anonymkode: 7d0b5...df4 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #11 Skrevet 17. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke "kvinner" snakker du om? Hvis en kvinne kritiseres for en annen kvinnes oppførsel, er det ikke rart hun reagerer. De er to forskjellige individer, tross stadige forsøk på å lempe dem sammen i en bås. Kvinner har alle sine feil, akkurat som menn har sine feil. Jeg har aldri vært noen selverklært feminist, eller forsøkt å tale kvinners sak ved å hevde de er bedre enn menn. Men videoer som dette blir for kvasiintellektuelt og tullete for meg. Menn kan henge så mye på internett de vil for min del, fanskaren på Return of Kings er ikke noen attraktive kvinner er i risikosonen for å date uansett. Anonymkode: 7d0b5...df4 Han fanskaren er den som blir den attraktive karen damer vil date, derfor han lærer på nett. Hvis ikke hadde ingen dame ville hatt han fanskaren som satt hjemme å runket til Aragom II. Hvorfor blir dette tullete for deg? Sier ikke han hva kvinner tenker om beta menn og noen damers dobbeltmoral. De sier en ting sosialt foran andre mennesker for å bli oppfattet som politisk korekt å flink pikeosv, men egentlig mener noe annet...å gjør noe annet. Menn og kvinner har dobbeltmaske, så jeg sier ikke at det bare er kvinner som er verst, men nå ville jeg vite lit om damers tankegang. Anonymkode: 52619...4b7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 Hvorfor kan du ikke skrive hva du ønsker å diskutere i stedet for å starte en diskusjon med at vi andre skal se et 21 minutters klipp vi ikke vet hva handler om? Om du ikke gidder å skrive et ordentlig åpningsinnlegg, men bare poster en link så kan du jo ikke forvente at andre skal bruke 20 minutter på å sette seg inn i klippet. Anonymkode: 2f92d...110 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #13 Skrevet 17. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke skrive hva du ønsker å diskutere i stedet for å starte en diskusjon med at vi andre skal se et 21 minutters klipp vi ikke vet hva handler om? Om du ikke gidder å skrive et ordentlig åpningsinnlegg, men bare poster en link så kan du jo ikke forvente at andre skal bruke 20 minutter på å sette seg inn i klippet. Anonymkode: 2f92d...110 Kort fortalt så behandler kvinner menn forskjellig alt etter som hva slags bås de setter dem i. Til tross for at ordene mennene sier er omtrent det samme. I noen tilfeller responderer de mye mer positivt til drittsekken, kontra den ordentlige fyren, alt ettersom hva slags bås de mentalt har satt fyren i. Videre nevner snakker han litt om hvorfor kvinner oppfører seg som de gjør, og ikke minst nevner hvordan kvinner bruker skam som virkemiddel for å holde menn OG kvinner nede. En mann som kler seg som en player, men utstråler personlighet som en svak mann, vil få høre hvor upassende og stygt han kler seg. Osv osv osv Så han sier da altså hvor latterlige kvinner kan være. Anonymkode: 31055...1e2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #14 Skrevet 17. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tyler Durden er et sosialt geni, så absolutt verdt å høre på. Anonymkode: 971b4...fa0 Til å få unge menn til å betale 1000-vis av dollar i kurs avgifter, ja. Anonymkode: 8b7c4...1e2 9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #15 Skrevet 17. juli 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke "kvinner" snakker du om? Hvis en kvinne kritiseres for en annen kvinnes oppførsel, er det ikke rart hun reagerer. De er to forskjellige individer, tross stadige forsøk på å lempe dem sammen i en bås. Kvinner har alle sine feil, akkurat som menn har sine feil. Jeg har aldri vært noen selverklært feminist, eller forsøkt å tale kvinners sak ved å hevde de er bedre enn menn. Men videoer som dette blir for kvasiintellektuelt og tullete for meg. Menn kan henge så mye på internett de vil for min del, fanskaren på Return of Kings er ikke noen attraktive kvinner er i risikosonen for å date uansett. Anonymkode: 7d0b5...df4 Dette klippet er jo bare et tilfelle. Her snakkes det om alle typer kvinner som menn har relasjoner til. Enten de bare er bekjente, eller en de har vært gift med lenge. De forteller alle sin historie, sin måte å se ting på, og så danner dette et grunnlag for å lage måter å håndtere situasjoner på. Har nesten blitt som en vitenskap. Hensikten bak dette er jo for å styrke menns muligheter og over tid lykkefølelse. For å få et bedre liv, og for å få bedre relasjoner til kvinner generelt. Dette fungerer faktisk. Mange kvinner vil riste på hodet og si det er juks. Klart det er juks. Kvinner har muligheten til å jukse på utseendet, og samtidig kan sosiale koder og har god sosial intelligens. Menn som ikke har noen mulighet til å jukse, vil da heller lese seg opp og lære. Og så prøve og feile til de blir den mannen kvinner vil ha. Selvfølgelig vil en kvinne føle seg lurt. At mannen hun egentlig er gira på var en taper. Men det får hun aldri vite heller. Og det er det som er så fantastisk. I verste fall så får fyren pult mye mer, lever et godt liv, og klarer seg fint. Han har det uansett bedre enn det han hadde det før. Det er jo ikke bare damer som er fokuset. Det er selvforbedring og det å bli en bedre mann. Samtidig lærer de å møte de fleste problemer og er forberedt på mulige fallgruver. De lærer å håndtere samliv bedre. Og det å sette grenser. Og damer hater det. De fleste menn lærer seg triksene til playerne. De fleste menn lar være å forplikte seg. De fleste menn får overtaket. Anonymkode: 31055...1e2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #16 Skrevet 17. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette klippet er jo bare et tilfelle. Her snakkes det om alle typer kvinner som menn har relasjoner til. Enten de bare er bekjente, eller en de har vært gift med lenge. De forteller alle sin historie, sin måte å se ting på, og så danner dette et grunnlag for å lage måter å håndtere situasjoner på. Har nesten blitt som en vitenskap. Hensikten bak dette er jo for å styrke menns muligheter og over tid lykkefølelse. For å få et bedre liv, og for å få bedre relasjoner til kvinner generelt. Dette fungerer faktisk. Mange kvinner vil riste på hodet og si det er juks. Klart det er juks. Kvinner har muligheten til å jukse på utseendet, og samtidig kan sosiale koder og har god sosial intelligens. Menn som ikke har noen mulighet til å jukse, vil da heller lese seg opp og lære. Og så prøve og feile til de blir den mannen kvinner vil ha. Selvfølgelig vil en kvinne føle seg lurt. At mannen hun egentlig er gira på var en taper. Men det får hun aldri vite heller. Og det er det som er så fantastisk. I verste fall så får fyren pult mye mer, lever et godt liv, og klarer seg fint. Han har det uansett bedre enn det han hadde det før. Det er jo ikke bare damer som er fokuset. Det er selvforbedring og det å bli en bedre mann. Samtidig lærer de å møte de fleste problemer og er forberedt på mulige fallgruver. De lærer å håndtere samliv bedre. Og det å sette grenser. Og damer hater det. De fleste menn lærer seg triksene til playerne. De fleste menn lar være å forplikte seg. De fleste menn får overtaket. Anonymkode: 31055...1e2 Vil ikke damer at beta menn skal utvikle seg slik at de har noe å slå seg til ro med senere, når de er ferdig med playere? Hvis det blir tomt får beta menn hva skjer da? Anonymkode: 52619...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #17 Skrevet 17. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette klippet er jo bare et tilfelle. Her snakkes det om alle typer kvinner som menn har relasjoner til. Enten de bare er bekjente, eller en de har vært gift med lenge. De forteller alle sin historie, sin måte å se ting på, og så danner dette et grunnlag for å lage måter å håndtere situasjoner på. Har nesten blitt som en vitenskap. Hensikten bak dette er jo for å styrke menns muligheter og over tid lykkefølelse. For å få et bedre liv, og for å få bedre relasjoner til kvinner generelt. Dette fungerer faktisk. Mange kvinner vil riste på hodet og si det er juks. Klart det er juks. Kvinner har muligheten til å jukse på utseendet, og samtidig kan sosiale koder og har god sosial intelligens. Menn som ikke har noen mulighet til å jukse, vil da heller lese seg opp og lære. Og så prøve og feile til de blir den mannen kvinner vil ha. Selvfølgelig vil en kvinne føle seg lurt. At mannen hun egentlig er gira på var en taper. Men det får hun aldri vite heller. Og det er det som er så fantastisk. I verste fall så får fyren pult mye mer, lever et godt liv, og klarer seg fint. Han har det uansett bedre enn det han hadde det før. Det er jo ikke bare damer som er fokuset. Det er selvforbedring og det å bli en bedre mann. Samtidig lærer de å møte de fleste problemer og er forberedt på mulige fallgruver. De lærer å håndtere samliv bedre. Og det å sette grenser. Og damer hater det. De fleste menn lærer seg triksene til playerne. De fleste menn lar være å forplikte seg. De fleste menn får overtaket. Anonymkode: 31055...1e2 Nå har ikke jeg sett akkurat dette klippet, og jeg kommer heller ikke til å se det, men mye av det du skriver i sitatet er jeg enig i. Skjønt, jeg tror det å jukse kan gjøres VELDIG mye enklere enn hva en del av disse manneguruene vil ha det til. Jeg så et klipp her om dagen, om hva menn bør fokusere på, som var helt genialt. Skal forsøke å finne det. Jeg er kvinne forresten. Og jeg synes man ikke skal henge seg så fryktelig mye opp i kvinner fraen overfladisk kultur dersom man ønsker seg en helt alminnelig norsk hoodie og joggeskojente. Anonymkode: a3676...821 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #18 Skrevet 17. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke damer at beta menn skal utvikle seg slik at de har noe å slå seg til ro med senere, når de er ferdig med playere? Hvis det blir tomt får beta menn hva skjer da? Anonymkode: 52619...4b7 De griner på nett og lurer på hvor "alle de ekte mannfolka er". 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har ikke jeg sett akkurat dette klippet, og jeg kommer heller ikke til å se det, men mye av det du skriver i sitatet er jeg enig i. Skjønt, jeg tror det å jukse kan gjøres VELDIG mye enklere enn hva en del av disse manneguruene vil ha det til. Jeg så et klipp her om dagen, om hva menn bør fokusere på, som var helt genialt. Skal forsøke å finne det. Jeg er kvinne forresten. Og jeg synes man ikke skal henge seg så fryktelig mye opp i kvinner fraen overfladisk kultur dersom man ønsker seg en helt alminnelig norsk hoodie og joggeskojente. Anonymkode: a3676...821 De tar det bare et steg lenger enn de klippene du ser. De tar det på et dypere nivå. For å få bedre innsikt. Kvinner fra en overfladisk kultur er fortsatt kvinner. Disse gutta melder om samme type oppførsel fra mange vestlige land. De sammenlikner positive og negative egenskaper og trender hos forskjellige kvinner i forskjellige land. De finner på en måte nøkkelen bak kvinnelig måte å være på, og samtidig hvordan håndtere dette, for maksimal nytte. Fascinerende hvor langt denne vitenskapen har gått. Mange menn har fått helt nye liv, der de har snudd trenden og fått damer til å jakte de! Hvor befriende er ikke det? Mange har fått små mini harem, hvor de puler på 3-4 forskjellige damer. Og når de er lei av å pule rundt, velger de den beste dama de kan få tak i. De forbedrer sine odds til de grader. Anonymkode: 31055...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #19 Skrevet 17. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har ikke jeg sett akkurat dette klippet, og jeg kommer heller ikke til å se det, men mye av det du skriver i sitatet er jeg enig i. Skjønt, jeg tror det å jukse kan gjøres VELDIG mye enklere enn hva en del av disse manneguruene vil ha det til. Jeg så et klipp her om dagen, om hva menn bør fokusere på, som var helt genialt. Skal forsøke å finne det. Jeg er kvinne forresten. Og jeg synes man ikke skal henge seg så fryktelig mye opp i kvinner fraen overfladisk kultur dersom man ønsker seg en helt alminnelig norsk hoodie og joggeskojente. Anonymkode: a3676...821 Denne her var det jeg tenkte på: Jeg så denne videoen og tenkte at dersom en mann har disse tingene, så har han ALT. Det er i tillegg disse tingene her veldig mange menn mangler, og som får dem til å fremstå litt taperaktige. Jeg ser nå at det dere snakker om er å få overtaket og la være å forplikte seg og slike ting, det vet jeg ikke helt om jeg har så stor tro på. Hvorfor all denne overdådigheten? Går det ikke an å bare bli en helt ok og kul mann, må man bli en drittsekk i tillegg, liksom? Jeg synes ikke det. Anonymkode: a3676...821 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #20 Skrevet 17. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Til å få unge menn til å betale 1000-vis av dollar i kurs avgifter, ja. Anonymkode: 8b7c4...1e2 Bedre enn de 1000vis av dollarne damer bruker på utseendet iløpet av livet? Det der er løpende kostnader hos dere, et kurs er en engangsavgift. Kanskje de kjøper noen bøker, kanskje de tester ut det de har lært og bygger videre på det. Anonymkode: 31055...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå