Gå til innhold

Noen som kan anbefale navnelapper til klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lenge til barnehagestart og jeg tenkte å starte med prosjekt merking av klær. Ser det er litt forskjellige sider som selger merkelapper der ute. Noen med gode eller dårlige erfaringer som de vil dele før jeg bestiller? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klistrelapper fra navnelapper.no har jeg brukt de siste årene. Godt fornøyd med de

Anonymkode: 0339a...6e4

Skrevet

Har vært fornøyd med både Askeladden og nordic print.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med klistrelappene fra Nordic Print, både på klær, utstyr, matbokser og flasker :jepp:

Anonymkode: d4a6f...821

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt de strykefrie navnelappene til Askeladden nå i noen år. Veldig fornøyd med dem. De holder gjennom vask og jeg har ikke opplevd at de har falt av noen av plaggene utenom på et par med sokker.

Anonymkode: 1c698...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Var fornøyd med nordicprint sine klistrelapper den første bunken med lapper, men de 2 siste bestillingene har vært av rævva kvalitet, detter av i hytt og pine enda vi har fulgt instruksene for festingen.

Anonymkode: 0ac0b...199

AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med Askeladden sine, men det hender at klistrelapper faller av i vask.

Bestilte nylig fra Sabo, og de lappene var jeg ikke fornøyd med - de var skikkelig stygge! 

Anonymkode: d9f07...d5a

Skrevet

Jeg har hatt tre forskjellige ark med strykefrie  merker fra Askeladden, de to første var kjempe gode mens det siste   Arket har flere av merkene falt av i vask.

AnonymBruker
Skrevet

Liker best sylapper. 

Anonymkode: c4eac...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...