Gå til innhold

går dere alle på date hele tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt ork etter mye uheldige opplevelser i kjærligheten å få på date igjen på en stund. Har barn og jobb som tar mye av tiden også. Og ingen menn klarer jeg å få interesse for å date. Man må jo føle interesse. Er det normalt å ha det sånn eller dater dere hele tiden?

Anonymkode: 2d02c...5b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Sly skrev:

Jeg dater absolutt hele tiden.

Wow. Det orker ikke jeg. Jeg orker ikke å gå på en eneste date. Kunne ønske at jeg var anderledes, men jeg ser ikke en glede i å date hele tiden. 

Skrevet

Det går i perioder. Plutselig har jeg en stor dateperiode, så er det nesten ingenting noen mnd, før det begynner på'n igjen. Menn ser ut til å komme etter meg i flokk, ellers er det nada :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget å treffe en haug ukjente folk? Nei det gidder jeg ikke. Drømmetypen får banke på døra mi.

Anonymkode: aa55f...244

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 5130d...409

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget å treffe en haug ukjente folk? Nei det gidder jeg ikke. Drømmetypen får banke på døra mi.

Anonymkode: aa55f...244

Jeg har det på samme måte. Jeg har ikke datet en eneste mann på 3 måneder. Men har ikke følt for å gå på date, og har ikke hatt interesse for de som har bedt meg. Har følt at mange av de kun er interessert i sex, eller så er det menn som jeg ikke har interesse for som har tatt kontakt. Jeg er ikke aktiv søkende for tiden. Har ikke orket det styret. Har hatt nok med barn og jobb og meg selv. Men som du sier : hva er poenget med å treffe mest mulig og en stor flokk? Det som gjør meg godt er å vente til det dukker opp en interessant mann. Dater ikke for morro skyld. Må ha interesse for den jeg dater for å gjøre det. Og det kan ta tid før man blir bedt på date med en man har interesse for. 

Skrevet

Dater ikke. Jeg har nok av interessante ting i livet mitt som opptar mesteparten av tiden min. Tenker som så at jeg helt sikkert møter en mann som fanger interessen min på den gammeldagse måten - ute i den virkelige verden. Når han dukker opp skal jeg klare å finne tid til dating :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...