Gå til innhold

dere som får ømme pupper etter el


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som får ømme pupper etter el, hvordan var det den måneden spiren satt? Fikk dere ømme pupper som normalt ? 

Vi har vore prøver i 2 år uten å bli gravide, det som alltid er sikkert er at jeg alltid får ømme pupper etter el, samme dag, eller dagen etter. Nå er jeg 2-3 dager forbi el, jeg hadde positiv el test å merka litt forandring på utflod, så ganske sikker på at eggløsning har vært. Men ingen ømme pupper !

noen som har opplevd dette? Er det et bra tegn? Eller kan det være feil med eggløsningstesten? ( at jeg ikke har hatt el enda?) 

håper noen kan komme med noen svar, er ganske forvirra nå.. 

Anonymkode: 110a5...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk alltid ømme brystvorter en dag eller to etter EL, men den måneden jeg ble gravid fikk jeg først ømme brystvorter ett par dager før positiv test, og da ble de mye mer ømme/såre enn vanlig. krysser fingrene for deg :) 

Anonymkode: 97bf4...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene føltes helt like ømme.

Anonymkode: ca6e1...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo for tidlig å merke noe 2-3 dager etter eggløsning! Skjønner ikke hvorfor noen tror at det går an, når egget ikke en gang er befruktet. Man kan selvsagt få tidlige symptomer, men en befruktning skal skje, og du skal ha en god mengde hcg i kroppen for at den skal "vise sin misnøye". 

Prøv å ikke jakt så mye på disse symptomene, uansett hvor vanskelig det er! 

Sender deg en klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...