Gå til innhold

hva skal egentlig skje i b.mrk bryllup idag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jo stakkars Ann Kristin blitt dumpa igjen....Og denne gangen var hun jo forelsket og klar for å gifte seg!

Ser att i dagens episode vil alle gamle beilere dukke opp igjen i stuen hennes!!Hvorfor det?Bare for å strø salt i såret?Hun har jo sikkert kjærlighetssorg nå, og det er tre uker til bryllupet!

Noen som har skjønt hva som skal skje?Og tror dere hun blir gift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor de skal ha inn alle de gamle beilerne - det gjorde de med Bente også, men på det tidspunktet hadde jo hun funnet han svensken sin - hva han nå het, og da var det sikkert greit. Stakkars Ann Kristin er nå nødt til å treffe igjen Alex bare noen dager etter at han dro... det er jo helt teit.

Ne, jeg tror ikke hun blir gift. Jeg håper ikke det heller, for så kan hun og Alex ta opp igjen der de slapp og la et forhold få utvikle seg naturlig mellom dem.

Skrevet

Jeg lurer på hvem hun velger jeg.Skjønner heller ikke hvorfor alle gutter er tilbake?Kanskje panelet har gitt opp å sende inn flere gutter,og ber henne om å velge blant de hun allerede er blitt kjent med

Skrevet

Jeg håper hun bestemmer seg for ikke å gifte seg, og gjøre som en her over meg sa: Bli kjent med Alex i ro og fred.

Gjest Gjesten
Skrevet

Har ikkje fulgt så veldig med i år eg, men kvifor vart ho dumpa av Alex? Trur ikkje ho vert gift nei, og hadde nok tykt det var litt rart om ho gifta seg, det er jo ei litt rar greie det her...

Skrevet

Heldigvis kom Alex tilbake..:Fikk litt vondt av henne da hun ble dumpa!

Men JEEZ... :roll: for en fyr han siste som kom inn??? Ble skikkelig ille berørt av han.. Er det mulig liksom???

Husker dere BB Thor? Fikk STORE assosjasjoner til han etter å ha hørt og sett han....

*GRØSSER*

Skrevet

:ler: jeg trodde også det var BB THor!!!!!!

FOr en type!

Ble jo veldig hyggelig dette her da, og håper de gifter seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...