Gjest GreenSky Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Jeg har hatt mensen i to uker! :-? :klø: Jeg pleier alltid å ha den i max fire dager. Har vært veldig stresset i det siste, kan det være det?
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Jeg hadde det også i 2 uker en gang, eller ikke mensen da men blødninger. Så kom mensen når jeg var ferdig med det, altså blødde jeg i tre (!!!) uker. Vet ikke om det er normalt, men du er iallfall ikke alene om det! Og jeg var veeeeldig svimmel etterpå av alt blodtapet
LilleBille Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Gå til legen.. Det er ikke normalt. Men det er heller ikke uvanlig å få store blødninger hvis du er blodfattig (selvmotsigende ja....).. men du bær få sjekket det..
Gjest GreenSky Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 Jeg skal faktisk til legen i morgen, får legge det til den allerede lange lista mi.
Gjest Yoni Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Er du seksuelt aktiv? Det kan være en spontanabort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå