Gå til innhold

Merkelig syklus..


Appel

Anbefalte innlegg

Vi prøver på nummer 2, og er nå i vår tredje prøveperiode. Jeg har gått på cerazette i ca. 1 år før vi startet prøvingen. Har regnet med uregelmessig syklus, men er helt forvirret nå.. Første syklus var på 28 dager, så 31, og nå fikk jeg mensen idag (sjokk!), og da 16 dagers syklus.. Forstår ingenting. Også veldig merkelig mens denne gangen, ingen varsler på forhånd, pleier alltid kjenne det i mage og rygg, samt ømme bryster, men ingenting denne gangen. 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er det andre som har opplevd så ustabil syklus, og når stabiliserte det seg...? Er jo kjempelei idag, eggløsning har jo vært mye tidligere enn antatt da, og vi hadde ikke sex på den tiden, fordi jeg var ferdig med mensen to dager før..? Det går jo ikke...? 

Kan dette være noe annet enn mensen...? Beklager rot, men er bare så forvirret idag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt. Prøver her også er på 6 mnd i prøvetiden nå. Hadde en syklus på 29 dager som jeg alltid har hatt i de 3 første mnd. Så plutlslig datt den ned i 25 dager og så.spratt den opp i 32 dager og nå siste gang 33 dager. Er skikkelig frustrerende når en helst skulle blitt gravid raskest mulig. 

Har også hatt "graviditetssymptomer " om en kan kalle det for det i de siste mnd. Så vært like skuffende når jeg har tatt en graviditetsstest og den har vært negativ.

Har prøvd med EL test nå . Og da fant jeg ut at jeg hadde EL i dag. Altså 17 dager etter 1 mens dag.  Så jeg satser alt på at vi treffer nå. 

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...