AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Hei Jeg er ei 23 år gammel jente, som egentlig har vært følsom hele livet. Jeg kan lett bli litt overveldet av mine egne følelser. Jeg overtenker og analyserer omtrent hver eneste negativ situasjon jeg kommer over. Jeg er nå på interrail i Asia med 2 venninner. Jeg synes det er så slitsomt, og merker at jeg trenger litt space. De er mer selvstendige og liker å prate hele tiden. Jeg liker å være sosial, men å være oppå hverandre hele tiden er slitsomt. Føler jeg er irriterende, fordi vi ofte diskuterer ting med hverandre. Også mener de ofte det samme, mens jeg mener noe annet.. Jeg tenker gjennom hva jeg har sagt som kan irritere dem gjennom turen. Jeg har aldri vært sur, men blir fort sliten pga reising, uvant mat, etc. Føler meg så fæl.. Jeg mener, de har jo også vært irriterte, og latt meg få merke det. Så ja. Jeg gråt på tlf med mamma istad, fordi jeg er så sliten. Og vi skal holde på i 8-10 dager til.. Noen som har noen gode tips? Har erfaringer? Jeg sitter nå alene, jeg har 'fått' 2 timer til å være alene, etter 5 intense dager sammen. Huff.. Jeg er så patetisk. Anonymkode: 58210...2f8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Det er fantastisk å være følsom og tenke på de tingene som gjør det glad det er ingenting å skamme seg over ! Anonymkode: 69379...5ef
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 Jeg synes ikke du høres særegent følsom ut - en slik tur kan gjøre mange frustrerte. Man skal komme ekstremt godt overens for å ta en slik tur sammen, og selv da vil det oppstå gnisninger. Selv med min egen søster som jeg har kjent hele livet blir jeg utslitt etter for mye tid sammen og det vil oppstå irritasjoner. Det er fint å være selvbevisst, men det kan selvsagt bli for mye. Finn noe som kan distrahere deg når du begynner å overtenke over tidligere situasjoner. Ellers ville jeg nok gått og lagt meg litt tidligere, og heller hatt litt alenetid før du sovnet. Det er ofte mer "akseptabelt" enn å bare ta seg ekstra tid midt på dagen. Anonymkode: c40f9...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå