Kjerst Skrevet 8. november 2004 #1 Del Skrevet 8. november 2004 Det har kommet meg for øret at det arrangeres brudemesse i Skien (eller et annet sted i Grenland?) hvert år. Men jeg har ikke klart å finne ut om dette stemmer og evt hvor og når. Er det noen som vet noe? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. november 2004 #2 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg synes å ha hørt at de har hatt slike happenings på Høyers Hotell i Skien rundt januar/februar. Ta kontakt med hotellet og hør, evt. kontakt Lene`s brudesuite eller Ann Selda brudesalong i Skien / Siri`s brudeatelier i Porsgrunn, de vet det helt sikkert Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerst Skrevet 9. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for svar Jeg tar kontakt med Lene´s budesuite da, siden jeg har funnet kjolen min der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 Bare hyggelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 6. desember 2004 #5 Del Skrevet 6. desember 2004 28.januar skal det være brudemesse på Hotell Ibsen med bl.a. Ann Selda. Det vil også være blomsterbutikker, konditorier, etc med på denne messen. Koster max 150 kr å komme inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suebird Skrevet 7. desember 2004 #6 Del Skrevet 7. desember 2004 Flott! Ringte Lene's, men hun skulle ikke være med på noe slikt i år... Fikk nesten forståelsen av at ikke det skulle være, men hun mente sikkert bare at hun ikke skulle delta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå