Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest simsam
Skrevet

Jeg tenkte kanskje bestille fra VITA, ser de har mange ulike...

men om jeg bestiller en av de dyre, MÅ det være en jeg blir fornøyd med.

Jeg ønsker en primer som ikke er for fet, lar huden puste, men samtidig minimerer porer (jeg har noen store porer på nese og ved nese), 

matte ned huden (min hud blir fort blank), dempe rødhet og dempe små linjer, og gi en glatt, silkematt finish, slik at foundationen setter seg bra på og holder lenge. 

Jeg hadde en "billig" en fra  Vita en gang, som var i en krukke, men jeg husker ikke merket, om det var GOSH, Isadora eller lignende, men huden ble så fin av den, porene forsvant omtrent... men nå finner jeg den ikke igjen. 

http://www.vita.no/catalogsearch/result/?q=primer#q=primer&page=0&refinements=%5B%5D&numerics_refinements=%7B%7D&index_name=%22vita_prod_default_products%22 Her er link over primerene jeg fant, det er en jungel, så jeg ønsker å høre deres erfaringer. Jeg har testet en fra Makeup Mekka, men syns ikke den gjorde særlig nytte for seg... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se etter en primer som er mattende og pore minimerende :-) vet Benefit pore fessional minimerer porer :-)

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg synes TheBalm sin Time Balm fungerer utmerket på min kombinerte hud :) Litt dyr, men veldig drøy, så for meg var den verd prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...