Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en person på et arrangement og vi var sammen noen dager. Kjente ikke hverandre fra før men hun var fantastisk mot meg som da var i en litt vanskelig situasjon som hun vet om. Vi hadde god kjemi og hadde det gøy.

ønsker å utvikle et vennskap med denne personen, men vi bor ikke i samme by. 

Noen som har noen tips?

Anonymkode: b9b4b...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo snakke via mobil eller sosiale medier eller treffes gjennom felles interesser om mulig. Om dere blir gode venner vil det jo bli naturlig å treffes oftere. Hvis hun bor en plass du gjerne drar av og til så kan du jo si i fra når du er der og si at dere kan treffes om hun vil.

Skrevet

Glem ikke Skype. Greit å snakke med hverandre der også dersom dere vil prate sammen med lyd og bilde. :)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en person på et arrangement og vi var sammen noen dager. Kjente ikke hverandre fra før men hun var fantastisk mot meg som da var i en litt vanskelig situasjon som hun vet om. Vi hadde god kjemi og hadde det gøy.

ønsker å utvikle et vennskap med denne personen, men vi bor ikke i samme by. 

Noen som har noen tips?

NÅ i disse facebooktider er ikke det noe problem. Ta kontakt der, skriv at det var så koselig å bli kjent med henne og at dere kanskje kan møtes en annen gang, at dere besøker hverandre i hver deres by... Du kan vente med å foreslå å møtes igjen til dere finner tonen på chaten da... så du ikke virker innpåsliten.

Men legg henne til som venn og skriv en "mail" til henne der du takker for sist. Så tar dere det derfra.

Anonymkode: 0aa7a...8ad

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NÅ i disse facebooktider er ikke det noe problem. Ta kontakt der, skriv at det var så koselig å bli kjent med henne og at dere kanskje kan møtes en annen gang, at dere besøker hverandre i hver deres by... Du kan vente med å foreslå å møtes igjen til dere finner tonen på chaten da... så du ikke virker innpåsliten.

Men legg henne til som venn og skriv en "mail" til henne der du takker for sist. Så tar dere det derfra.

Anonymkode: 0aa7a...8ad

Enig med denne.  FB er flott til å bli mer kjent gradvis.

Skrevet

Jeg fikk et utrolig godt tips her inne:

"Hvis du møter noen du liker, så si det! Jeg liker deg og du var så hyggelig, kunne du tenke deg å finne på noe en dag?"

Hadde noen sagt det til meg ville jeg tatt det som en kjempekompliement, pluss at det er en direkte ice breaker :)

Dessuten er det lov å si at man liker noen selvom det er vennerelatert :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Vi er venner på sosiale nettverk og har snakket om å møtes.

men likevel er jeg redd å bli for mye. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har flere forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...