Gå til innhold

Hjelp ved EL test


Crissi25

Anbefalte innlegg

Hei. Håper noen kan hjelpe meg snarest mulig 😀 jeg og samboern prøver bli gravid. Å nå har jeg tatt EL test men blei litt usikker på den om den er positiv eller ikke. Kan noen hjelpe meg med og få avklart det raskest mulig 😃😃😃 

146865268915974650977.jpg

Endret av Crissi25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😆😆😆😆 det jeg håpet på 😀😀😀 godt og få andres mening også 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag ved 9 tiden. Å da var strekene ganske så like 😀😀 hadde sex i natt ( sorry 2 much information 😁 ) men tror dere kanskje det var store muligheter for at noe kan ha klaffet da. Siden det var snakk om 4 - 5 timer mellom sex og EL testen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningen skjer 12-48 timer etter positiv test, og egget lever i 12-24 timer etter eggløsning. Umulig å si om det var nok, jeg ville kanskje fortsatt å forsøke. 

Anonymkode: 4e4ff...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Crissi25 skrev:

Testet i dag ved 9 tiden. Å da var strekene ganske så like 😀😀 hadde sex i natt ( sorry 2 much information 😁 ) men tror dere kanskje det var store muligheter for at noe kan ha klaffet da. Siden det var snakk om 4 - 5 timer mellom sex og EL testen ??

Det er jo ikke sånn at man må ha sex i det man får positiv test.

Sædcellene lever fint noen dager(ca 3) og egget slipper først 12-36 timer etter positiv test, for så å leve i 24 timer. Har dere sex en gang til i løpet av det nærmeste døgnet, skulle sjansen for å treffe eggløsningen være ganske god.

Anonymkode: db023...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eggløsningen skjer 12-48 timer etter positiv test, og egget lever i 12-24 timer etter eggløsning. Umulig å si om det var nok, jeg ville kanskje fortsatt å forsøke. 

Anonymkode: 4e4ff...a98

For alt jeg vet kan det ha vært i går jeg hadde EL. Glemte og teste i går men gjort det de andre dagene denne uken. Men vet ikke om det kan ha vært i går det skulle vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sånn at man må ha sex i det man får positiv test.

Sædcellene lever fint noen dager(ca 3) og egget slipper først 12-36 timer etter positiv test, for så å leve i 24 timer. Har dere sex en gang til i løpet av det nærmeste døgnet, skulle sjansen for å treffe eggløsningen være ganske god.

Anonymkode: db023...78b

Da håper jeg så inderlig at det klaffa nå i natt. For samboeren min måtte utpå jobb i dag tidlig og er ikke hjemmat før til uka 😯😯 så tvi tvier så inderlig nå 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...