Gå til innhold

8 hour cream


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Tusseline: Fordi den inneholder petrolatum og lanolin som er fett fra saueull. Jeg siterer meg selv fra en annen tråd.

Jeg anbefaler i stedet Baume Essentiel fra Decleor som er proppfull av pleiende stoffer, blant annet bivoks.

Er ikke bivoks mer et "stabiliseringsmiddel", altså for å få rett konsistens på produktet, enn et pleiende middel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke bivoks mer et "stabiliseringsmiddel", altså for å få rett konsistens på produktet, enn et pleiende middel?

Jo, i Baume Essentiel blir den brukt som "base", men den har også pleiende egenskaper. Jeg nevnte bivoks fordi det stod om det i innlegget jeg limte inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Eight Hour Cream før, men synes den er altfor tung i konsistensen. Funker på kvisef...skapen i allefall, så bruker den til det.

Har egentlig lyst til å prøve tipset til Starie fra Decleor, har god erfaring med andre produkter derfra, så tror den er bra.

(skulle bare ønske den var bittelitt billigere :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme denne kremen (egentlig en salve vel) har reddet meg fra akutte hudkriser mange ganger (solbrenthet f.eks)' date=' men ærlig talt- den har vært på markedet i så mange år, og fortsatt lukter den like j....! Er det for mye forlangt at de forandrer lukten til noe mer utholdelig?[/quote']

Enig! Den lukter rett og slett jærlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har brukt Eight Hour Cream før, men synes den er altfor tung i konsistensen. Funker på kvisef...skapen i allefall, så bruker den til det.

Har egentlig lyst til å prøve tipset til Starie fra Decleor, har god erfaring med andre produkter derfra, så tror den er bra.

(skulle bare ønske den var bittelitt billigere :oops: )

kviser?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Den er veldig billig på strawberrynet. 50 ml for litt over en hundrelapp er jo ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kviser?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ja, på kviser! Har til og med fått rådet her på KG ;)

Den er veldig billig på strawberrynet. 50 ml for litt over en hundrelapp er jo ingenting.

Ethereal har helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...