disgusted Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Flere enn meg som er nattdyr? Selv så sliter jeg no helt forj*vlig å sove for tiden. Det er for varmt, jeg er rett og slett lys våken, og har snudd om døgnet mitt totalt. Utroooolig slitsomt, fordi jeg vil jo gjerne få noe ut av dagen. Tips til hva man kan gjøre for å sovne raskere? Og ikke kom med den at man skal ikke utsettes for flimrende lys og blablabla data er ikke lov osv, fordi å se en film gjør meg faktisk trøtt (vanligvis). Har fått sovemedisin av legen, men prøver å ikke bruke den for ofte, fordi det er en ganske sterk sovemedisin, som man fort kan bli avhengig av. Og det vil jeg ikke. Så, hva gjør dere i natten? Tenkte jeg skulle prøve å slenge hodet på puta og prøve å sove nå, så får vi se hvordan det går..
Gjest Scorpio_ Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 @disgusted Har selv snudd døgnet helt på hodet! Ser så frem til høsten og vinteren kommer.. Er ikke såå lenge til Tips til å sovne raskere:''Først puster du ut gjennom munnen ved å lage en «whoosh»-lyd.1) Pust inn gjennom nesen i fire sekunder.2) Hold pusten i syv sekunder.3) Pust ut gjennom munnen i åtte sekunder.4) Gjenta tre ganger. Totalt tar det 57 sekunder å gjennomføre denne teknikken, og etter dette skal du visstnok føle deg mye trøttere og sovne lettere.'' Håper du får sove
disgusted Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2016 Den 16. juli 2016 at 6.14, Scorpio_ skrev: @disgusted Har selv snudd døgnet helt på hodet! Ser så frem til høsten og vinteren kommer.. Er ikke såå lenge til Tips til å sovne raskere:''Først puster du ut gjennom munnen ved å lage en «whoosh»-lyd.1) Pust inn gjennom nesen i fire sekunder.2) Hold pusten i syv sekunder.3) Pust ut gjennom munnen i åtte sekunder.4) Gjenta tre ganger. Totalt tar det 57 sekunder å gjennomføre denne teknikken, og etter dette skal du visstnok føle deg mye trøttere og sovne lettere.'' Håper du får sove Takk skal du ha!
calavi Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Jeg er et skikkelig nattdyr, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke snu døgnet heelt på hodet. Må nok finne sengen om ikke sånn alt for lenge, men ble plutselig så sulten... Lyst på bacon. Vurderer om jeg skal steke meg en pakke
calavi Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Og siden jeg er håpløs selv, så har jeg ingen supergode tips, dessverre.
disgusted Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Jeg er et skikkelig nattdyr, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke snu døgnet heelt på hodet. Må nok finne sengen om ikke sånn alt for lenge, men ble plutselig så sulten... Lyst på bacon. Vurderer om jeg skal steke meg en pakke Jeg har liggi å vurdert å gå å lage meg mat, men har holdt meg i nakkeskinnet, så måtte du skrive det her Tror jeg må gå å lage meg litt mat, jeg. Haha, fy søren
calavi Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, disgusted skrev: Jeg har liggi å vurdert å gå å lage meg mat, men har holdt meg i nakkeskinnet, så måtte du skrive det her Tror jeg må gå å lage meg litt mat, jeg. Haha, fy søren Jeg har vel egentlig ligget på samme måte de siste to timene, og kom for en time siden frem til at jeg skulle drite i hele greia å heller bare gå å legge meg. Men jeg sitter nå her enda da... Like lyst på bacon Såeh... Nå steker jeg meg bacon! . Synes du skal lage deg noe du også! Nå har jeg ødelagt for deg uansett Sorry
disgusted Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2016 (endret) Endret 19. juli 2016 av disgusted
disgusted Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2016 5 timer siden, calavi skrev: Jeg har vel egentlig ligget på samme måte de siste to timene, og kom for en time siden frem til at jeg skulle drite i hele greia å heller bare gå å legge meg. Men jeg sitter nå her enda da... Like lyst på bacon Såeh... Nå steker jeg meg bacon! . Synes du skal lage deg noe du også! Nå har jeg ødelagt for deg uansett Sorry Hehehe, det blei til at jeg lagde noe da. OG, godt var´e! Og bacon frista no sinnsykt akkurat nå kjenner jeg, men det har jeg ikke for øyeblikket Håper det smakte i natten Det går bra hiihihi
Troll! Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 Natterangler her også. Å spise noe eller legge seg mett i magen gjør deg raskere trøtt, opplever det ihvertfall slik selv, ender som regel opp med å sitte ved pc'n å lese helt tilfeldig greier på nett og håp om å bli trøtt
Jerry Lee Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 Elsker natten. Da er jeg ikke så redd, og jeg kan slappe av og ha fred.
disgusted Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2016 14 timer siden, Jerry Lee skrev: Elsker natten. Da er jeg ikke så redd, og jeg kan slappe av og ha fred. Er du mye redd på dagtid? Det må være slitsomt vil jeg tro? Jeg er ofte redd på kveld og nattestid. Men natten er liksom...Ja, det er noe eget med natten. Jeg er glad i natten, og sover gjerne resten av dagen på sofaen hjemme i leiligheten
disgusted Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 21. juli 2016 Den 19. juli 2016 at 23.48, Troll! skrev: Natterangler her også. Å spise noe eller legge seg mett i magen gjør deg raskere trøtt, opplever det ihvertfall slik selv, ender som regel opp med å sitte ved pc'n å lese helt tilfeldig greier på nett og håp om å bli trøtt Jaa enig der! Det å få mat i "påsan" er med på å gjøre meg også trøtt om natten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå