Gå til innhold

STYGG OG HØY, ELLER KJEKK OG LAV?  

26 stemmer

1. 1. Hvis du kunne valgt mellom 2 menn, en som i dine øyne var stygg, og høy, eller en som var kjekk, og lav?

• Kjekk og lav
      21
    • Stygg og høy
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du kunne valgt mellom 2 menn.

Ville du valgt han som i dine øyne var stygg og høy, eller han som var kjekk og lav?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor lav. 172 eller 160 for eksempel. Det første kunne gått. 

Anonymkode: 5c8ec...32f

AnonymBruker
Skrevet

Nei eg veita ikkje greta, kva trur no du der i garden?

Anonymkode: 98537...2c6

• Liker 1
Gjest Krigerunge
Skrevet

Sjansen for at jeg vil få dette "valget" i fremtiden er lik 0 og det er en veldig rar ting å "fantasere" om. Stygg og høy, kjekk og lav, ingen av delene peker mot noen som helst personlige kvaliteter, så med andre ord er det umulig å velge. Kan ikke basere valg av mann på så vagt grunnlag. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Warchild skrev:

Sjansen for at jeg vil få dette "valget" i fremtiden er lik 0 og det er en veldig rar ting å "fantasere" om. Stygg og høy, kjekk og lav, ingen av delene peker mot noen som helst personlige kvaliteter, så med andre ord er det umulig å velge. Kan ikke basere valg av mann på så vagt grunnlag. 

Ingen grunn til å være altfor vanskelig her, for jeg tror ganske bestemt vi kan gå utfra at alle andre forutsetninger er de samme. "Ceteris paribus, vil du ha en høy og stygg eller en kjekk og lav en?"

Men jeg er for øvrig enig med deg i at problemstillingen sikkert ikke dukker opp så altfor ofte. Men vi kan alle leke filosofer og sysle litt med søkte tankeeksperimenter, kan vi ikke? :P 

Anonymkode: 2b4ba...9c9

Skrevet

Føler meg ukomfortabel ved siden av høye menn (over 10 cm høyere enn meg, jeg er 168 cm), så jeg ville foretrukket den kjekke lave...

• Liker 2
Skrevet

Mannen min er 1.65, og grise kjekk :rodmer: Det er for øvrig  personligheten hans som gjør at jeg digger han! 

• Liker 1
Gjest Krigerunge
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn til å være altfor vanskelig her, for jeg tror ganske bestemt vi kan gå utfra at alle andre forutsetninger er de samme. "Ceteris paribus, vil du ha en høy og stygg eller en kjekk og lav en?"

Men jeg er for øvrig enig med deg i at problemstillingen sikkert ikke dukker opp så altfor ofte. Men vi kan alle leke filosofer og sysle litt med søkte tankeeksperimenter, kan vi ikke? :P 

Vi kan, men det blir bare for dumt og er på ingen måter nødvendig. :P Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg svarer i denne tråden da jeg syns slikt er høyst patetisk. 

Skrevet

Har ikke for vane å ligge med tilfeldige menn. Om eksempelet gjelder noe mer enn det så sier det jo seg selv at det er personligheten som betyr noe, ikke høyden..

Men for å prøve å svare - jeg er 161 selv, så en som var lavere enn meg ville blitt såpass lav i forhold til "resten av verden" at det ville blitt litt rart. Hvorfor ville uansett velge noen som de synes er stygg? Da lurer jeg veldig på hva det egentlig er du skal bruke ham til :klo:

Skrevet

Kjekk og lav. Any day, all day. 

• Liker 1
Skrevet

Lav og kjekk. Kan ikke fordra for høye menn. Vil selvfølgelig helst ikke date en mann på 1.60, men 2m er faktisk verre. Høye menn er dealbreaker.

• Liker 2
Skrevet

Høy og stygg. Jeg synes det er noe hot med stygge menn. Sånn som Krisoffer Joner, ingen pen mann, men vanvittig deilig. Han er ikke så høy, men illustrerer i hvert fall "stygg, men deilig mann"-poenget litt.

AnonymBruker
Skrevet
Den 17.7.2016 at 2.28, Vackra skrev:

Lav og kjekk. Kan ikke fordra for høye menn. Vil selvfølgelig helst ikke date en mann på 1.60, men 2m er faktisk verre. Høye menn er dealbreaker.

hvorfor?, hva om jeg var sykt kul da?:grine: hvorfor er alle så overfladisk.... Hvor høy er du da?

Anonymkode: 03ad6...ef1

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Pompom skrev:

Høy og stygg. Jeg synes det er noe hot med stygge menn. Sånn som Krisoffer Joner, ingen pen mann, men vanvittig deilig. Han er ikke så høy, men illustrerer i hvert fall "stygg, men deilig mann"-poenget litt.

Ja, men problemet er vel at han er hot i kraft av hvem han er. Hvis han ikke hadde vært kjent og du hadde sett ham med lurvete hår og stygge klær på bussen, hadde du nok ikke siklet på ham.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men problemet er vel at han er hot i kraft av hvem han er. Hvis han ikke hadde vært kjent og du hadde sett ham med lurvete hår og stygge klær på bussen, hadde du nok ikke siklet på ham.

Jo, det hadde jeg nok. Jeg har en ex som er høy og "lurvete". Han er ikke spesielt kjekk, men jeg synes han var veldig digg. Han må jo kle seg ordentlig, ha god hygiene osv. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor?, hva om jeg var sykt kul da?:grine: hvorfor er alle så overfladisk.... Hvor høy er du da?

Anonymkode: 03ad6...ef1

Mange høye slipper unna med gode sosiale skills som gjør at de "kommer litt ned på mitt nivå" når vi snakker sammen etc, men stort sett kan jeg ikke fordra for høye gutter fordi de får meg til å føle meg som et barn/at vi ikke klarer connecte. Det føles ikke intimt nok hvis forskjellen er for stor. 

Lave gutter vil ikke det bli et problem (så sant de ikke er tilsvarende høydeforskjell i lavhet selvfølgelig, men det er jo sjeldent).

Er 1.70

AnonymBruker
Skrevet

Det måtte blitt den kjekke. Jeg ville ikke klart å holde ut med noen som frastøter meg. 

Anonymkode: 39c7a...559

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 180, så hvis han hadde vært "lav" som i 165, ville ikke det gått. Jeg vil gjerne at mine barn skal spille håndball også, så en høy mann kommer godt med. 

Anonymkode: e86dc...553

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv 180, så hvis han hadde vært "lav" som i 165, ville ikke det gått. Jeg vil gjerne at mine barn skal spille håndball også, så en høy mann kommer godt med. 

Anonymkode: e86dc...553

Vet hvordan du har det. Jeg liker bobsleigh, så jeg fant meg en liten kone så alle barna våre får plass i kjelken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...