Gjest Tiny i.i. Skrevet 8. november 2004 #21 Skrevet 8. november 2004 I våre skal det stå: 04.04.04 Tinymannen Tiny 31.12.05 Pr i dag mangler bryllupsdatoen, den graverer vi rett før bryllupet.
rutti Skrevet 8. november 2004 #22 Skrevet 8. november 2004 jeg skjønner ikke helt hvorfor bryllups datoen betyr så mye? Kanskje iu ettertid ja, men man velger jo bare en lørdag det er ledig i kirken_)
Cajsa Skrevet 8. november 2004 #23 Skrevet 8. november 2004 jeg skjønner ikke helt hvorfor bryllups datoen betyr så mye? Kanskje iu ettertid ja' date=' men man velger jo bare en lørdag det er ledig i kirken_)[/quote'] Vi har planlagt den lørdagen nesten et år i forveien, så den er alt annet enn tilfeldig! :-?
rutti Skrevet 8. november 2004 #24 Skrevet 8. november 2004 Klart dagen ikke e tilfeldig sånn sett, men de fleste velger vel en dag som er en lørdag??? Etter bryllupet kommer d selvsagt til å bety masse, men akkurat datoen e jo ganske tilfeldig valgt blant lørdagene ( hvertdall de som gifter seg i kirken) Skjønner ikke at det er så vanskelig forstå?`` :o
Arwen Skrevet 8. november 2004 #25 Skrevet 8. november 2004 Klart dagen ikke e tilfeldig sånn sett' date=' men de fleste velger vel en dag som er en lørdag??? Etter bryllupet kommer d selvsagt til å bety masse, men akkurat datoen e jo ganske tilfeldig valgt blant lørdagene ( hvertdall de som gifter seg i kirken) Skjønner ikke at det er så vanskelig forstå?`` :o[/quote'] Vi har også en tilfeldig valgt lørdag, men den føles ikke tilfeldig nå mer - det er jo da jeg skal gifte meg med mammen i mitt liv Det jeg ikke skjønne rer hvorfor du ikke vil ha den datoen i ringen. I ettertid er det jo bryllupsdagen som er den store dagen, ikke den dagen man forlovet seg.
rutti Skrevet 8. november 2004 #26 Skrevet 8. november 2004 Kan ikke jeg bare få lov å ha forlovelsesdatoen i ringen? Så kan dere gjøre hva dere vil:)
Arwen Skrevet 8. november 2004 #27 Skrevet 8. november 2004 Kan ikke jeg bare få lov å ha forlovelsesdatoen i ringen? Så kan dere gjøre hva dere vil:) Selvfølgelig Kan jeg få lov til å synes det er rart?
rutti Skrevet 8. november 2004 #28 Skrevet 8. november 2004 Kan vel ikke nekte deg det nei? Da slutter vi her, syns denne tråden utviklet seg litt negativt etterhvert. Herregud, hvorfor skal vi krangle om dette? Hvorfor ikke respektere at andre har en annen oppfatning av ting enn en selv? God natt!
IdaC Skrevet 9. november 2004 #30 Skrevet 9. november 2004 Vi skal gifte oss på en fredag, på en dato som betyr mye for oss. Så den er alt annet enn tilfeldig valgt. Den datoen vi hadde til å begynne med var bare en god erstatning for denne vi har valgt nå.
Delfia Skrevet 9. november 2004 #31 Skrevet 9. november 2004 Vi kommer til å gravere kun bryllupsdatoen for jeg tror ikke det blir plass når vi skal ha annen skrift i tilleg.Men jeg har en misstanke om at Mannen har et eller annet på lur til morgengaven som har med forlovelsen å gjøre.... Jeg synes helt klart bryllupsdatoen er den viktigste. Vi har tenkt nøye over hvilken dato vi ville ha og hadde nok blitt veldig skuffet om ikke kirken hadde vært ledig akkurat da.
junibrud05 Skrevet 9. november 2004 #32 Skrevet 9. november 2004 Vi skal kun ha bryllupsdatoen. Det er den som betyr noe for oss. Forlovelsesdatoen var for oss en tilfeldig dato, men bryllupsdatoen er planlagt 1 1/2 år i forveien. Det er jo den datoen som vil bety noe i fremtiden. :-)
søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 #33 Skrevet 11. november 2004 Vi kommer til å ha både forlovelsesdatoen og bryllupsdatoen gravert i ringene. Hos oss vil det stå: Min ***** 29.02.2004 20.05.2005 K Det er det samme som hos oss (med våre datoer) - bortsett fra at vi har "din" i stedet for "min"
mrs williams Skrevet 15. november 2004 #34 Skrevet 15. november 2004 vi kommer til å gravere inn begge datoene i ringene våres
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå