Gå til innhold

På utkikk etter lampe - trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha vegglampe når det er så lavt under taket???

Anonymkode: 9485d...ce9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utelamper? Er du seriøs? Det er flere av lampene du har lagt ut som er fine, men hva med å bruke en halv hjernecelle på å sette seg inn i hva TS er ute etter? 

TS: Det beste rådet jeg kan gi er å i alle fall droppe lamper fra IKEA. De har veldig mye fint, men jeg har aldri hatt noen andre lamper jeg har hatt så mye problemer med som IKEA-lampene mine. Riktignok mange år siden de ble kjøpt så det kan ha skjedd forbedringer, men jeg bestemte meg for at nok er nok. 

Anonymkode: 349ce...fd9

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Utelamper? Er du seriøs? Det er flere av lampene du har lagt ut som er fine, men hva med å bruke en halv hjernecelle på å sette seg inn i hva TS er ute etter? 

TS: Det beste rådet jeg kan gi er å i alle fall droppe lamper fra IKEA. De har veldig mye fint, men jeg har aldri hatt noen andre lamper jeg har hatt så mye problemer med som IKEA-lampene mine. Riktignok mange år siden de ble kjøpt så det kan ha skjedd forbedringer, men jeg bestemte meg for at nok er nok. 

Anonymkode: 349ce...fd9

JA! Fordi dette var de eneste lave, fine lampene som jeg fant. TS kan ikke engang si hvor mange cm de har å gå på til lampe i høyde fra taket, og jeg forsøker å hjelpe.

Men kanskje hyttebutikker har slikt som TS etterspør :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 15.7.2016 at 22.11, AnonymBruker skrev:

RorPendel2-p.jpg

10000

Begge disse kan du jo fint ha plass til, om du korter ned/ kutter ut de lange hengekjettingene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...