AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Er det noe spesielt du liker å gjøre? Noen rutiner, eller noe du alltid tenker skal vente til helgen kommer, og så kommer helgen, men så glemmer du eller har ikke tid til å få det gjort? Anonymkode: 58b40...480
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 En god helg er når mannen min reiser bort. Han kjatrer ustanselig og jeg blir gal! Anonymkode: e1347...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Det varierer litt med humøret og om jeg er alene eller ikke:) Noen ganger synes jeg det er digg å dra ut og slå ut håret med venner, andre ganger er det bedre med film/spill/nerde-helg med god mat, andre helger har jeg lyst på eventyr enten med å reise bort eller dra på tur i skog og mark, andre ganger igjen kan jeg ha en liten spa-helg og skjemme meg bort med fotbad osv. Anonymkode: 6e65b...8bf
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 En god helg er fjelltur med hunden, hjemmelaget pizza og god film om kvelden Anonymkode: b7890...058
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 det varierer noen helger er det deilig å være alene, nydusjet og gå uten bh heeele dag uten å gå ut av huset noen helger kan jeg pynte meg, og drikke til morgengry Anonymkode: 27b93...22d 1
dillyduzit Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Ligge i senga, maraton med netflix og youtube, lage god frokost med ferskt brød og bare "drite" i livet rett og slett. Være lat med en god følelse. Men igjen, så kan det å gå en tur i parken, spise ute i sola, se på menneskene rundt oss også være hyggelig. Som regel vasker jeg alltid leiligheten på enten lørdager eller søndager (full vask altså, OCD-mode) og ligger langslått ut etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Dame 25 år her en god helg for meg er å være ute med venner på fredagskvelden, ha det skikkelig gøy og treffe mange flotte mennesker. På lørdag å kunne stå opp i 10-11 tiden og spise en god frokost, daffe litt utover dagen med en serie eller noe, og så en liten fjelltur. På kvelden noe skikkelig godt og hjemmelaget, med en god film og snacks og brus. Selvsagt i selskap med nære relasjoner. Det er en skikkelig perfekt helg for meg, egentlig. Anonymkode: 0b345...49a
HerKommerMummi Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 Hvis jeg ikke har noen avtaler er helgen perfekt! 1
Gjest Krigerunge Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 En god helg er når jeg har fri fra jobben, har et par flasker vin for hånd og ellers ingen planer på agendaen.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #10 Skrevet 15. juli 2016 Frihelg, netflix og brus 😎 No worries og 2 dager til å bare chille innfor døra! Anonymkode: 4f69f...1f0 1
John_Felipe Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Fint vær så jeg får vært ute med båten + fisking og grilling! Gjerne få inn et par volleyball games med venner der taperne må GÅ til nærmeste butikk for å kjøpe en flaske med kald drikke til vinnerne etter hver set. Jeg hater å tape!!! elsker å vinne, spesielt den kalde Is-teen/is kaffen som taperne tar med til meg, ufffff! Den smaker så mye bedre enn når man kjøper selv Ellers gleder jeg meg alltid til søndagen, for det er min Slowcook day. YUM! alltid xtra god mat på søndager hos meg God helg alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå