AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Hunden vår har de siste dagene vært VELDIG kontaktsøkende, hun er det til vanlig også, bare de siste fire dagene har det vært ille! Hun av PG til ligger hun og syter mens hun puster, hvis dere forstår. Veldig svak syting, men høres fortsatt. Hun har vært litt løs i magen, men ikke veldig. Hun spiser tilnærmet normalt, drikker som normalt, sover og liker tur like mye som hun pleier. vet ikke om matlysten kan ha noe med at hun sliter litt i denne varmen? Er det noe galt, tror dere, eller er jeg bare hysterisk? Anonymkode: 21b8e...b6c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Ta en telefon og hør hva de sier. Jeg hadde tatt kontakt med dyrlege om adferden til hunden min hadde endret seg slik. Anonymkode: 9c780...ce4 2
Gjest NotNaomi Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hunden vår har de siste dagene vært VELDIG kontaktsøkende, hun er det til vanlig også, bare de siste fire dagene har det vært ille! Hun av PG til ligger hun og syter mens hun puster, hvis dere forstår. Veldig svak syting, men høres fortsatt. Hun har vært litt løs i magen, men ikke veldig. Hun spiser tilnærmet normalt, drikker som normalt, sover og liker tur like mye som hun pleier. vet ikke om matlysten kan ha noe med at hun sliter litt i denne varmen? Er det noe galt, tror dere, eller er jeg bare hysterisk? Anonymkode: 21b8e...b6c Etter det du skriver ville jeg kontaktet dyrlege jeg. Du kan jo ringe og bare fortelle dette du skriver,så får du høre. Tenker mest på det med kontakten,da vil dyr gjerne formidle noe :-)
Gjest Belle âme Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Alltid når hunden til søskenbarnet mitt er sånn, så er søskenbarnet mitt gravid😂 Berre å sjekke, Ts!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Håper ikke på noen graviditet! Haha MEN jeg har hatt veldig mye smerter de siste dagene, kan det være det? Men skal ringe til dyrlege og høre hva de sier 😊 TS Anonymkode: 21b8e...b6c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Hun ble ferdig med løpetid for ca halvannen uke siden.. TS Anonymkode: 21b8e...b6c
Gjest Gia_ Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ble ferdig med løpetid for ca halvannen uke siden.. TS Anonymkode: 21b8e...b6c Muligens begynnelsen på innbilsk svangerskap eller hormon forstyrringer selv om det gjerne er litt tidlig? Mi frøken ble også veldig "masete" 1-2 mnd etter løpetid. Plutselig var det skummelt å være alene hjemme alene, eller sammens med matfar, fulgte etter meg overalt osv. Hadde ikke innbilsk svangerskap, men hormon forstyrringer som gjorde henne helt tullete.. Endret 15. juli 2016 av Gia_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå