AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Noen som har erfaring med dette veskemerket? Anonymkode: fc9cc...2bd
cherry blossomed. gone. Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Har 2 stk adax vesker og brukt den ene i 5 år, den andre i 2. Veldig fornøyd. God kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Har vært fornøyd med de jeg har hatt, men har flere venninner som har de som Caroline Berg Eriksen designey sammen med de og de farger visst noe helt forferdelig. Anonymkode: 2ea07...317
Majott Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Adax er bra, men det spørs hva du ser etter, og om du finner den vesken du vil ha. Du kan like gjerne se på andre merker i den priskategorien, f.eks Decadent og Gigi New York. Selv kjøper jeg ikke dyrere vesker enn i den kategorien, og jeg har funnet veldig gode og funksjonelle vesker hos de to andre merkene også. De har vesker fra rundt 2000-5000 kr.
Skylines Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Har to fra Adax, veldig mykt og godt skinn. God kvalitet! Original Adax, ikke CBE.
Paeonia Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Adax er veldig god kvalitet, men du finner nok mye i samme prisklasse som er like bra. Kan anbefale Moretti, god kvalitet og flott skinn. Ellers er jeg veldig fornøyd med Dixie og Spikes and Sparrow. Noe billigere og litt røffere vesker. Stivere i skinnet, men det kler stilen.
momo Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Jeg er veldig fornøyd med min veske fra Adax. De har jevnlig salg og, så jeg fikk min kalveskinnsveske for bare 1000 kr.
Miranda16 Skrevet 21. juli 2016 #8 Skrevet 21. juli 2016 Har kjøpt to og de er av kjempebra kvalitet! Veskene kan man ha i mange år. De er ikke spesielt billige, men lavere pris enn de tradisjonelle designervesker. Dessuten gidder jeg ikke gå rundt med samme designervesker som hele Norge har og som ser klin like ut. Bedre å investere i en god veske enn 10 billige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå