AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Hei Ønsker råd til hvordan jeg kan lage hvalbiff med tilbehør? Trenger svar snarest mulig. Takk Anonymkode: e6410...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Nå er jeg rimelig enkel i matveien, sånn at jeg ikke trenger så mye tilbehør og sånn for at det skal bli godt. Jeg syns det smaker kjempegodt med stekt løk og brokkoli ved siden av. Biffen steker jeg i stekepannen og koker ut smøret og stekeskyen med melk eller fløte for å få en god fløtesaus. Og så har jeg da som sagt bare løk og brokkoli, evt også blomkål ved siden av. Da vi var små pleide vi å få hvalbiff med denne gode "melkesausen" der jeg dynket brødskiver i sausen og spiste det ved siden av. Som sagt; jeg er litt enkel i matveien da. Ikke noe særlig til gourmet over meg for å si det sånn. Anonymkode: a5c79...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Enkelt og godt. Kjøp en sånn jegergryte eller viltgryte fra Toro. Stek hvalkjøtt i små biter, lag gryta slik det står på pakken. Server med poteter, diverse grønnsaker. Anonymkode: 589ac...437
Forundret.. Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Kokte poteter, grønnsaker og saus. Bruk den slik du ville brukt en vanlig biff.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 www.norskhval.no Utrolig mange gode oppskrifter med hvalkjøtt. Anonymkode: 793ca...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå