Gå til innhold

Kjæresten min vil ikke ta ansiktsmaske med meg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så frustrert! :angry:

Den siste tiden har jeg blitt veldig opphengt i ansiktsmasker, da spesielt "mask sheets". Dette er visst noe asiatiske greier, man kan få kjøpt masker som er "farget" slik at man ser ut som et dyr, et jordbær eller noe annet artig! MANGE ulike merker har kommet ut med slike masker og man får kjøpt så mange for en så billig penge! Jeg har selvfølgelig fått hekta, og bruker det hver dag. Huden min ser fantastisk ut! De har også ulike lukter og mange av dem lukter godt. 

Kjæresten min, som jeg har vært sammen med i 8 måneder, vil ikke prøve noen med meg. Dette er problemet. Han har tørr hud rundt nesen og litt på haken, så jeg har sagt at en mask sheet kan hjelpe! Har til og med bestilt flere svært fuktighetsgivende masker til han, men han nekter. Jeg har sagt at jeg kan ta de på han, så må han bare vente alt ifra 10 til 30 minutter, det avhenger av hvilken type maske. Så tar han den av og vips, huden ser bra ut! Jeg prøvde igjen i går, da hadde jeg til og med kjøpt han en maske som er veldig straight, altså ikke noe fancy innpakning og den luktet heller ingenting. Men nei. HAN NEKTER!!! Jeg har prøvd å spørre hvorfor han ikke kan maske seg sammen med meg men han sier det er unødvendig, det er "sånt damer gjør". Jeg har hørt om MANGE menn som bruker ansiktsmaske med kjæresten sin og de liker det!!! For noen uker siden hadde han veldig tørre neglebånd også og ble irritert når jeg smurte dem inn mens han sov om natten. Han våknet med flotte neglebånd og var sur for det!? Jeg forstår virkelig ikke problemet. Jeg prøver å ta vare på han, men det er visst ikke ok! Er dette dumpemateriale? Jeg har også prøvd å få han til å bruke min sjampo og balsam, men han tviholder på sin dobbeldusj. Grøsser bare ved tanken. En gang byttet jeg ut innholdet med min sjampo men det merket han dessverre fort. 

Eneste han går med på er å bruke intimsåpe når han vasker seg og en sjelden gang så låner han hårsprayen min, når håret hans har blitt litt langt og han trenger en klipp. Hårspray for å holde det på plass liksom. Jeg kjøpte han hans egen, som var til og med ment for menn, men den ville han ikke bruke fordi han ikke likte lukta. I stedet låner han den ene hårsprayen jeg har som ikke lukter noe og som faktisk er ganske dårlig! Jeg har kastet den nå, og han klipper seg oftere. Han tar ikke vare på seg selv, hva skal jeg gjøre? Har også så klart prøvd å få han til å smøre seg med solkrem, argumenterer med at han får VELDIG fort rynker om han ikke gjør det. Men han hører ikke på meg!! Han er 32 år gammel og burde virkelig tenke på dette nå, ikke sant? Han kom hjem fra jobb i dag og er skikkelig tørr på hendene, så jeg tilbydde han hand mask (samme som mask sheet, bare det er for hendene) og en fuktighetskrem, men da ble han faktisk skikkelig sint og gikk! Jeg vet ikke hvor han er. Forhåpentligvis på butikken å kjøper seg en håndkrem han liker. Er det så mye å forlange å be mannen ta vare på seg selv? :icon_frown:

Anonymkode: e7b2f...e67

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han tar det litt feil og ser at du prøver å endre på han eller at han ikke er bra nok....litt skjør på det 😊 men er det så farlig da?  La han slippe. Og ikke minst solkrem er ikke mot rynker det er muligens en bonus men nevn hudkreft. Si du liker hendene hans myke fordi..... 😍 bittelitt hverdags manipulering!  Hehe neida men kanskje formulere det som han vinner ikke fordi du vil ha han "bedere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann!! :fnise:

Gi ham fred da. Spør heller venninna di om å bli med å ta masker. 

Du bør forresten være obs på hva du bruker og hvor ofte. Huden har ikke godt av for mye stell og styr.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i det med solkremen. Tenker mest på hudkreft jeg da. Men vil han ikke bruke ansiktsmaske og slikt dilldall så får det bære opp til han. Han føler seg vel lite mandig da. Du kan aldri forandre en mann...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den 15.7.2016 at 16.42, sule skrev:

Kanskje han tar det litt feil og ser at du prøver å endre på han eller at han ikke er bra nok....litt skjør på det 😊 men er det så farlig da?  La han slippe. Og ikke minst solkrem er ikke mot rynker det er muligens en bonus men nevn hudkreft. Si du liker hendene hans myke fordi..... 😍 bittelitt hverdags manipulering!  Hehe neida men kanskje formulere det som han vinner ikke fordi du vil ha han "bedere"

Jeg prøver meg på manipulering men det fungerer ikke det heller! Dette med tørre hender er et virkelig reelt problem! Han er bilmekaniker, så han styrer jo mye med olje, drivstoff og er alltid veldig skitten. Han har lært seg å skrubbe hendene ordentlig når han kommer hjem, men nekter så klart å bruke en av de mange håndskrubbene jeg har stående.. Han skrubber dem med ZALO. 

Den 15.7.2016 at 16.43, Maleficenta skrev:

Er enig i det med solkremen. Tenker mest på hudkreft jeg da. Men vil han ikke bruke ansiktsmaske og slikt dilldall så får det bære opp til han. Han føler seg vel lite mandig da. Du kan aldri forandre en mann...

Skal dra inn hudkreft, kanskje han hører da! Lite mandig, det er synd at menn syns dette, det er mandig Å TA VARE Å SEG SELV! 

Endret av Kragebein
Ryddet for svar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et problem for meg. Kanskje det ikke virker som et problem for deg, men da forstår jeg ikke at du gidder å kommentere!

Jeg prøver meg på manipulering men det fungerer ikke det heller! Dette med tørre hender er et virkelig reelt problem! Han er bilmekaniker, så han styrer jo mye med olje, drivstoff og er alltid veldig skitten. Han har lært seg å skrubbe hendene ordentlig når han kommer hjem, men nekter så klart å bruke en av de mange håndskrubbene jeg har stående.. Han skrubber dem med ZALO. 

Skal dra inn hudkreft, kanskje han hører da! Lite mandig, det er synd at menn syns dette, det er mandig Å TA VARE Å SEG SELV! 

Kan du spørre han om hvilken håndrens de bruker på verkstedet?

Mange bilverksted har spesielle håndrensprodukter (montert ved vaskeservanten på bilverkstedet) som er skånsom mot huden. Kan dere ha en slik ("mandig") håndrens hjemme også?

Anonymkode: 9e88e...923

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke nødvendig med sheet mask for å bli kvitt tørr hud. Og skjønner godt at han ikke gidder å sitte ned en maske som ser ut som et jordbær eller pandabjørn. Bruker innimellom sheet mask selv, men unngår disse "gøye" som gjør at man ser ut som et dyr eller en frukt i ansiktet. Hva med å høre om han vil ha noe hudpleieprodukter for mannlig hud, kan hende det blir litt mer maskulint til han.

Anonymkode: abde2...09c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Biltema har nok også fine håndrensprodukter til din kjære :Nikke:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si at det ikke en en ansiktsmaske men en Mannsiktsmaske og at The Rock eller en annen super mandig kjendis anbefaler den 

Anonymkode: 9afad...345

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spørre han om hvilken håndrens de bruker på verkstedet?

Mange bilverksted har spesielle håndrensprodukter (montert ved vaskeservanten på bilverkstedet) som er skånsom mot huden. Kan dere ha en slik ("mandig") håndrens hjemme også?

Jeg kan spørre, men tviler på at han vet det. Noen ganger stusser jeg i om han i det hele tatt vasker hendene sine på jobb så skitten som han er når han kommer hjem. Noen ganger har han olje i fjeset også. Jeg spurte om han fikser bilen med trynet sitt men da lo han bare. Fikk ikke noe svar derimot... 

21 minutter siden, New Girl skrev:

Ja, det er dumpegrunn. Han burde dumpe deg straks!

Hvorfor det? Jeg har da ikke gjort noe galt. Jeg prøver å få min kjæreste til å ta vare på seg selv. Det er ingenting galt i det! 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at det ikke en en ansiktsmaske men en Mannsiktsmaske og at The Rock eller en annen super mandig kjendis anbefaler den 

Jeg har prøvd!!!! :( Noen som kanskje vet om artikler eller filmer av mandige menn som bruker ansiktsmasker? Det hjelper ikke om ansiktsmasken er MENT FOR MENN eller det står "FOR MEN" på. Han fnyste når jeg kjøpte en dusjsåpe som sto "FOR MEN" på for noen uker siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan spørre, men tviler på at han vet det. Noen ganger stusser jeg i om han i det hele tatt vasker hendene sine på jobb så skitten som han er når han kommer hjem. Noen ganger har han olje i fjeset også. Jeg spurte om han fikser bilen med trynet sitt men da lo han bare. Fikk ikke noe svar derimot... 

Kjøp denne da?

Håndrens

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Handrens-2000019045/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp denne da?

Håndrens

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Handrens-2000019045/

Om håndrensen over:

"Håndrens

Med milde, rengjørende stoffer som løser til og med det vanskeligste smuss. Kan brukes på tørre eller fuktige hender. Inneholder slipemiddel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stakkars mann!!!

Det eneste som trengs er solkrem. Krem mot rynker finnes ikke, og den tørre huden hans. Ja la det være.

La mannen få være mann! Hadde klikka om dama hadde behandla meg sånn!

Du virker meget misfornøyd med mannen, og da er det dumpegrunn.

Anonymkode: 93e41...48d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg har da ikke gjort noe galt. Jeg prøver å få min kjæreste til å ta vare på seg selv. Det er ingenting galt i det! 

Jeg har prøvd!!!! :( Noen som kanskje vet om artikler eller filmer av mandige menn som bruker ansiktsmasker? Det hjelper ikke om ansiktsmasken er MENT FOR MENN eller det står "FOR MEN" på. Han fnyste når jeg kjøpte en dusjsåpe som sto "FOR MEN" på for noen uker siden. 

Det med  Mannsiktsmaske var egentlig ment som en spøk pga. hele "det er sånn damer gjør" greia.

La nå mannen være i fred. Det med solkrem kan du prøve å få gjennom, men la han slippe ansiktsmasker om han ikke ønsker det. La mannen styre over sin egen kropp. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...