Gå til innhold

Clear blue dobbel hormonindikator trenger hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:) tokk sånn eggløsningstest ( clearblue med dobbel hormonindikator) i går torsdags ettermiddag, og da var det bare en rund sirkel, tok igjen i dag fredag kl 06.30 og da var det ett blinkende smilefjes. Og det samme blinkende smilefjes kom også når jeg tok en ny en, 15.30. 

Men jeg skjønner ikke hva dette betyr og evt når jeg faktisk har størst sjanse for å bli gravid😳

Når kommer eggløsningen etter dette blinkende smilefjeset? Og når kommer eggløsningen etter ett vanlig fast smilefjes? 

Vet ikke hvor lang syklusen min er så testet nå for å prøve å få litt kontroll...

 

Kan dere være så snill å prøve å forklare meg hva disse smilefjesene betyr ? Og når jeg burde ha sex :)

 

Tusen takk på forhånd søvinger ❤

1468591023065-257111886.jpg

Anonymkode: f280e...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Tror ganske sikkert at du finner svar ved å lese bruksanvisningen

Anonymkode: 5b648...708

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du får blinknde fjes i 1-9 dager før du tester positivt-som vises som et smilefjes som ikke blinker. Det fjeset vil vises i 48 timer. Når du får et smilefjes som ikke blinker så kan du slutte å teste. Det står godt forklart i bruksanvisningen så ta en kikk på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok er alt dette forklart på pakningen, som TS sitter med på fanget og har tatt bilde av:fnise:

Anonymkode: d5119...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den flere ganger her og skjønner den ikke.. så derfor jeg spørr her for å få en bedre forklaring.. :)

Anonymkode: f280e...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har sagt, alt står forklart i bruksanvisningen.

Kort: Ved blinkende smilefjes har testen funnet østrogenstigningen. Dette blinkede smilefjeset vil du få ved hver testing framover, inntil testen finner LH-stigningen, da vil du få et smilefjes som ikke blinker. 

Noen har kort LH-topp og finner den ikke - jeg er en av dem. Men ble gravid likevel, så jeg har den åpenbart. 😉 Det kan være lurt å legge inn akser annenhver dag eller oftere etter at du får blinkende smilefjes, bare for sikkerhets skyld.

Anonymkode: f6aa3...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar :( da skal det kjøres på for å sid et sånn:) 😙

Anonymkode: f280e...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...