Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste vært så småkvalm og uggen i magen. Litt sånn som jeg var helt i begynnelsen av graviditeten egentlig. Noen andre som opplever dette i siste trimester?

Anonymkode: f463e...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å slite med kvalme igjen rundt den tiden, er nå i uke 36 og det er ikke blitt noe bedre 😔

Gjest Runforit
Skrevet

Rett ord er svangerskapskvalme og den kan komme når som helst. Kjipt, men sånn er det :P 

Skrevet

Har du greit blodtrykk?  Jeg ville tatt det opp med jordmor.  

AnonymBruker
Skrevet

Blodtrykket er fint, men jeg bruker å bli litt småkvalm midt på dag. Litt uggen i magen rett og slett. Og ekstremt mye luft i magen for tiden!

Anonymkode: f463e...29b

AnonymBruker
Skrevet

Trur det er ganske vanlig. Jeg husker jeg frykta at kvalmen skulle komme tilbake rundt den tiden når jeg var gravid, for jeg leste i en gravideapp at det kunne skje. Berget heldigvis da.. 

Anonymkode: 87008...725

Gjest Annypanny
Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Jeg var egentlig ikke kvalm i det hele tatt i begynnelsen av svangerskapet. Men nå har jeg plutselig blitt veldig kvalm og dårlig i magen (diaré) i siste trimester. Har lurt sånn på hvorfor. Jordmoren min er på ferie også så jeg får ikke kontaktet henne før i august. Er dette vanlig altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...