Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter en helg som barnevakt for en unge fra hans familie så jeg frem til en hyggelig søndagskveld med oss to.

Da forkynner han at han har avtalt å gå ut med noen kompiser og skal stikke om en time.

I tillegg bråvåkna jeg i morges -alene i senga. Kjente sug i magen og lurte på hvor han var: Fant han sovna foran TVen på stua. Han våkna og jeg spurte hvordan han hadde hatt det. Kjekt var svaret og jeg hadde ikke fått noe mer svar om han var aldri såp våken og fresh.Dustesambo!

1.

Hvorfor er det så fordømt vanskelig for menn å si fra om planer litt på forhånd, litt før man tar på seg skoa for å gå? :-x

2.

Hvorfor er det så fordømt vanskelig for menn å fortelle om ting? Joda, hadde det hyggelig og traff den og den og var her og der - er ikke så vanskelig det vel? :evil:

Har prøvd å gjøre det samme mot han: Venta til rett før jeg skulle gå før jeg i det hele tatt sa jeg skulle gå. Fyren sto der kjempeforvirra og lost og lurte på hva som skjedde.

Da jeg kom hjem sa jeg at jeg hadde hatt det morsomt og ikke noe mer. Han lurte på om det var noe alvorlig i veien siden jeg ikke sa noe. Svarte at det er slik du er - forteller ingenting, hvor kjekt er det og være på andre siden? - Det hjalp ei stund, men nå er det på' n igjen tydeligvis. :sinnatagg:

I tillegg brygger jeg på influensa er småfrossen, verker i ryggen og hodet og jeg har mensen - detta blir en fin dag :sinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klaske: stakkars deg. :klem:

Må si at hadde min samboer gjort noe sånt så hadde jeg blitt frustrert :hår: og drit forbanna .

Sånn jeg ser det så burde han ha hatt et kurs eller en lærepenge om respekt. Hadde nok ikke finni meg i dette nei.

Skrevet

Alt dere jenter skal finne på å klage over. Forventer dere at guttene skal forandre seg i det øyeblikket vi blir sammen med dere? Får heller finne dere noen andre jenter da vel. Så får dere akkuratt hva dere vil ha. Så Slipper vi det konstante gnålet fra dere.

Gjest Anonymous
Skrevet
Alt dere jenter skal finne på å klage over. Forventer dere at guttene skal forandre seg i det øyeblikket vi blir sammen med dere? Får heller finne dere noen andre jenter da vel. Så får dere akkuratt hva dere vil ha. Så Slipper vi det konstante gnålet fra dere.

Har ikke gnåla eller sagt noe til han! Blir jeg sint holder jeg kjeft til jeg har tenkt igjennom saken og ikke er sint mer - blir så mye mer fredelig i heimen da :wink:

Men når jeg gjør det samme mot han; bare stikker og sier hade når jeg går, kommer hjem igjen og sier jeg har hatt det kjekt med noen venner hvis han spør, blir han jo helt forvirra, syns ikke det er noe hyggelig og tror noe er fryktelig galt.

Så hvorfor kan ikke han fortelle hva han har planer om og kanskje litt om hva han har gjort når han kommer hjem?

Syns pokker ikke det er mye å forlange jeg!

Skrevet

Har ikke gnåla eller sagt noe til han! Blir jeg sint holder jeg kjeft til jeg har tenkt igjennom saken og ikke er sint mer - blir så mye mer fredelig i heimen da :wink:

Men når jeg gjør det samme mot han; bare stikker og sier hade når jeg går, kommer hjem igjen og sier jeg har hatt det kjekt med noen venner hvis han spør, blir han jo helt forvirra, syns ikke det er noe hyggelig og tror noe er fryktelig galt.

Så hvorfor kan ikke han fortelle hva han har planer om og kanskje litt om hva han har gjort når han kommer hjem?

Syns pokker ikke det er mye å forlange jeg!

Helt enig. Det har ikke noe om å syte og klage eller forandre noen. Det er kun vanlig respekt for andres tid og forholdet man har sammen. Vanlige høflighet. Men det er det har tydeligvis ikke alle fått med seg. Jeg tenker gudsjelov og jeg ikke er sammen med dang her. Kan jeg tippe på at du ikke er sammen med noen????

Skrevet

Tror nok det går begge veier ja. Glad jeg ikke er sammen med deg heller. Og nei. Jeg er ikke sammen med noen. Det er velg jeg har tatt selv. Hvorfor gå inn i forhold med noen som kostant skal klage, folenge oppvarting og alltid fokus på seg selv. Nei takk. Jeg klarer meg fint uten.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror nok det går begge veier ja. Glad jeg ikke er sammen med deg heller. Og nei. Jeg er ikke sammen med noen. Det er velg jeg har tatt selv. Hvorfor gå inn i forhold med noen som kostant skal klage' date=' folenge oppvarting og alltid fokus på seg selv. Nei takk. Jeg klarer meg fint uten.[/quote']

Jopp, han har det nok vondt samboern min. For tiden arbeidsledig og blakk og i tillegg samboer med meg. Stakkars fyr!

I tillegg til at jeg mener han kunne sagt fra hvilke planer han hadde for kvelden litt mer enn en time før han skulle gå, fikk han overført 1000 kr til kontoen sin til å bruke på byen - sånn for å understreke at han er blakk.

Og ikke nok med det: Da han kom inn på stua med hånkle rundt livet etter dusjen fikk han det ekstra travelt på grunn av blow-jobben han måtte gjennomgå før han dro :o Ikke måtepå hva han må gjennomgå du! Skjønner ikke at han orker jeg - hadde sikkert hatt det mye bedre alene!

Skrevet
Jeg er ikke sammen med noen. Det er velg jeg har tatt selv.

Det synes jeg var et lurt valg av deg.

Skrevet

lovvi: hva mener du med..at jeg skal skaffe meg et liv. Mener du et jeg ikke har et fullverdig liv, bare fordi jeg ikke har dame eller samboer. Dette er tross alt noe jeg har valgt selv. Jeg trives veldig bra slik situasjonen er den dag i dag. Ser ikke noen grunn til å forverre livet mitt med å bli sammen med en jente.

Skrevet

Nei, det var ikke det jeg mente. Tror du passer best alene, Dang. Jeg mente vel heller at man ikke trenger å svare på et seriøst innlegg med et useriøst svar. Jeg har nemlig et liv, og bedre ting å foreta meg enn å slenge ut usakligheter.

Til trådstarter; Syns ikke du er sytete. Gjensidighet, tillit og åpenhet bør være en selvfølge.....

Skrevet

for det første innlegget ditt til meg, var av det seriøse kaliberet da mener du? Jeg har da ike svart useriøst her. Jeg har bare sagt det jeg mener jeg. Og hvis det ikke faller helt i smak hos dere, så er det ikke seriøst..er det slik det fungerer?

Skrevet

Skjønner hva du mener, Dang. Men mener fortsatt at å kalle noen sytete og gnålete når de kommer med sin frustrasjon, er useriøst. Nå vil jeg ikke ødelegge denne tråden ytterligere...Sorry hvis jeg har tråkket deg på tærne, Dang.

Gjest Ninakanin
Skrevet

For å snu litt på flisa..

Hadde du sagt ifra at du så frem til en hyggelig søndag sammen? Ofte glemmer vi jenter å si ifra om slike ting, fordi vi føler at det faller seg naturlig å kose seg sammen en søndagskveld. Og så blir vi sure og såra når gutta våre ikke tenker likt og lager seg andre avtaler.

Bli flinkere å si ifra selv! Si for eksempel "jeg hadde sett for meg at vi skal kose oss sammen i morgen kveld, gjerne litt vin og en god middag. Hva sier du, er den en plan?"

Kommer han på at han har planer, så forteller han deg det garantert da. Selv om vi gjerne ville hatt det slik til tider, så er ikke mennene våre tankelesere.

Kjæresten min er en aktiv gutt med masse venner og mye på tapetet. Jeg har sluttet å irritere meg over de gangene han finner på noe anet mens jeg hadde tenkt å finne på noe sammen. For det er jo min egen feil som tar han for gitt! Så jeg spør "hva har du for slags planer i kveld?" "ingen", sier han da. Og da kommer jeg med forslaget mitt :)

Prøv det, det hjelper!

Skrevet

takk skal du ha Nina. Endelig en jente som vet at gutter er håpløse og har godtatt dette. jo fortere jenter innser dette, jo bedre blir det.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Okay nå skal jeg innrømme at jeg leste hele tråden ETTER at jeg skrev innlegget mitt.

Så her kommer det ett til:

Kanskje han ikke føler seg helt bra som må få tusen kroner av dama for å gå ut på byen med vennene sine? Jeg vet at menn liker å føle seg som forsørgere, så når livssituasjonen deres er sånn som nå så kan det jo hende at han ikke har det så bra?

Og det med at du gjorde det samme mot ham en gang, det med å ut uten å si ifra.. Det virker som om dere ikke prater så godt isammen. Jaaaa, det var jo det innlegget handlet om, at han ikke forteller deg noe, men det jeg mener er:

Prater dere *sammen*? Eller blir det sånn at han føler at han må "rapportere" etter en bytur, og det er derfor det blir litt stille? Menn er ikke sånn som oss jenter, så husker hva hun sa til henne da de gjorde sånn, og så gikk vi dit og da skjedde det og så gjorde vi sånn. Har menn hatt en fin kveld, så var kvelden fin den. Sloss noen, så forteller han det sikkert!

Jeg spør ikke mer når typen min ikke har noe å fortelle. Menn er bare ikke sånn :)

(jeg ignorerer den hissige tonen i tråden her med vilje)

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, vi prater sammen om det meste, men han er ikke særlig flink til å fortelle ting. Og, jeg prøvde å forklare han flere ganger at jeg trenger ikke og vil ikke ha "full rapport" og vite alt han foretar seg til enhver tid, men det kan være hyggelig om han forteller litt om hvordan han har hatt det og hvem han har vært sammen med.

Han skjønte ikke hva jeg mente rett og slett for fra hans ståsted skjer det ikke noe spesielt. Det var da jeg brukte samme opplegget som han: Sa jeg skulle ut med venner, uten å si hvem som han pleier. Kom hjem og da han spurte hvordan jeg hadde hatt det svarte jeg kjekt og fortsatte med det jeg drev med.

DA tok han poenget for han syntes ikke det var noe kjekt og han skjønte at det ikke er for å ha full rapport om hvem, hva, hvor og når, men interesse for hva den andre driver med og den andres venner.

Men nå har det tydeligvis gått over (dette var i fjor en gang).

Og, det med de pengene var egentlig ikke noe han fikk av meg - vi har felles økonomi og nå var han blakk og jeg var det ikke. Grunnen til at jeg nevnte det var for å understreke at jeg ikke er noe sur megge som vil han skal være sammen med meg og bare meg.

Syns det er kjekt at vi kan gå ut hver for oss og ikke skal holde hender hele tiden. Men det går an å si fra om planer man har syns nå jeg, men jeg skal bli flinkere til å spørre som du sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...