Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skal til Nice nå fremover, tenker dere fremdeles på å dra? Vi skal dit senere i sommer men er usikre på om vi skal se oss om etter et annet reisemål. 

Anonymkode: 574f8...f39

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dere som skal til Nice nå fremover, tenker dere fremdeles på å dra? Vi skal dit senere i sommer men er usikre på om vi skal se oss om etter et annet reisemål. 

Lynet slår sjelden ned to ganger på samme sted....

Det som er viktig om du er redd for slike ting, er å unngå folketette steder. 
I går var det et lett mål, tusenvis var samlet i gatene. 

Og det var en spesiell dag.

Jeg tror nok "de" velger et annet sted neste gang. Det kan like gjerne være her det. En er vel ikke trygg noe sted.
Men sjansen er vel som å vinne i lotto, så en skal ikke slutte å leve pga frykt for noe som kan skje, men som mest sannsynlig ikke skjer. Det som skjedde i går burde ikke skjedd, men det skjedde. På samme måte får enkelte kreft, hjertesykdom, snubler i fortauskanten, ja - en vet aldri når ens siste dag skjer, og det er like urettferdig hver gang...

men en må bare nyte hver dag, hvert sekund, og ikke tenke på alt som kan skje.... 

Anonymkode: 7078d...992

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er generelt veldig farlig å leve.

Uansett om man lever her eller der...

Anonymkode: dadc8...5d7

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er billigere turer dit nå.... Jeg kunne få en tur for tre personer for 5000 kroner med fly og hotell i 5 dager i høstferien. Mulig prisen er satt ned pga det som har hendt. Kan man reise dit? Tryggt?

Anonymkode: 14d99...6f6

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er generelt veldig farlig å leve.

Uansett om man lever her eller der...

Anonymkode: dadc8...5d7

Det er farlig å leve, ingen har overlevd så langt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er billigere turer dit nå.... Jeg kunne få en tur for tre personer for 5000 kroner med fly og hotell i 5 dager i høstferien. Mulig prisen er satt ned pga det som har hendt. Kan man reise dit? Tryggt?

Anonymkode: 14d99...6f6

Tror ikke de er så fantasiløse at de gjentar akkurat samme handlingen på akkurat samme stedet.

De må spre frykten... så neste mål er nok et helt annet sted!

Hvor er en egentlig trygg? Finnes det noe land som er tryggere enn andre? Selv lille Norge kan jo bli berørt, det har vi jo allerede sett.

Kanskje Litschenstein?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Vil bare presisere at jeg ikke nødvendigvis er redd for at terroren skal ramme når jeg er der, men det føles på en måte "feil" å dra på årets "heisatur" til et sted som er rammet av sorg. Hvordan vil det bli i ettertid? Vil de sperre enkelte steder/områder? Slike ting tenker jeg på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er farlig å leve, ingen har overlevd så langt. 

Jeg ønsker ikke en debatt om å leve livet og det å være redd for terror. Jeg vil gjerne høre hvilke tanker andre folk som skal til Nice har gjort seg. Jeg er som sagt ikke redd for noe, men tenker på hvordan det vil være der etter terroren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...