Stiigen Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Jeg har lyst å lage meg en optimal Tinder profil med gode bilder...ingen selfier, og ingen uklare bilder tatt 30 meter unna hvor jeg går på ski og slikt. HAr tatt noen fine bilder med DSL kamera hvor jeg veksler positur, blikk og antrekk. Jeg tror ikke verken jeg eller kameratene(eller venninnene) mine er de beste til å vurdere hva som ser best ut. Jeg trenger hjelp av jenter(som ikke kjenner meg) til å vurdere hvilket bilde som setter meg i best lys. Er det noen av dere som kunne tenke dere å hjelpe hvis jeg legger ut en 20-30 bilder på hjemmesiden min med muligheten for å stemme på det beste bildet ? Jeg er også litt bekymret for at bildene ser for "modell" ut, for unaturlig...lurer på hva dere synes om det? Er det bedre om jeg får bildene til å se ut som de ble tatt i en "naturlig" setting (altså en fest, vennemiddag eller noe). 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Bilder i en naturlig setting er best. Linker du til dem, kan jeg gjerne "stemme". Anonymkode: ccf3f...2f8 1
slutt Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Jepp! Jeg ble litt nysgjerrig på dette prosjektet ditt, så jeg gir gjerne karakter på bildene.
DaAg Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Hjelper deg gjerne med å stemme! Kan også komme med tilbakemeldinger.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #13 Skrevet 15. juli 2016 Det spørs jo helt hva du er ute etter da... Vil du tiltrekke damer kun for å knulle de, så gjelder andre type bilder enn om du vil ha kjæreste. Forøvrig syns jeg det er litt synd at man må legge så mye jobb i bilder, men sånn er jo tinder. Syns også det er synd at terskelen bare går oppover og oppover for hver mnd som går. Husker i begynnelsen hvordan folk hadde mer laidback bilder. Nå? Juks og fanteri. Anonymkode: 77af3...8eb
Knirke Skrevet 16. juli 2016 #15 Skrevet 16. juli 2016 ooooooh, nysgjerrig Jeg liker bilder med humor, men det viktigste er at man ser ansiktet. Og at det ikke er 5 andre folk på bildet..
Stiigen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #16 Skrevet 20. juli 2016 Sånn http://stigsworld.no/gallery/stig-bilder Har lagt ut noen bilder med litt forskjellige ansiktsuttrykk og vinkler + noen bilder fra diverse aktiviteter, og noen "morsomme bilder". Tenker å ha 2 bilder av meg selv i god kvalitet, 2 bilder med aktiviteter, og 1 morsomt bilde. Votingen er basert på stjerner - 5 på et veldig bra bilde, 1 på et superdårlig bilde. klikk på thumbnails for å få stort bilde. Ikke fall for massesuggesjon. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #17 Skrevet 20. juli 2016 Må bare si det. Det Mona Lisa-ish bildet av en katt. Awesome. Anonymkode: 2a82f...91a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #18 Skrevet 20. juli 2016 Jeg synes mange av bildene dine er fine. Noen er litt sleskete og bør utgå. Det er uansett litt vanskelig å velge mellom de resterende når du ikke forteller hva du er ute etter. Er du ute etter en useriøs flørt eller et seriøst forhold? Eller bare sex? Anonymkode: 5cdeb...e15 1
Stiigen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #20 Skrevet 20. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes mange av bildene dine er fine. Noen er litt sleskete og bør utgå. Det er uansett litt vanskelig å velge mellom de resterende når du ikke forteller hva du er ute etter. Er du ute etter en useriøs flørt eller et seriøst forhold? Eller bare sex? Anonymkode: 5cdeb...e15 Bare stem ned de som virker sleskete Er derfor jeg har stemming, for jeg klarer ikke se det selv! Er ute etter å treffe bra damer, gå på date, føle på kjemien. Så riktige svaret er at jeg er ute etter en flørt, men en flørt som kan bli til mer hvis det føles riktig. Er ikke noe særlig keen på kjæreste for tiden, men er ikke lukket for den muligheten heller hvis det føles riktig. Sier ikke nei til casual hookup, men ikke noe mål i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå