AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg egentlig. Han var en voldelig mann og vi har i lag i 8 år. Og det er 6 år siden det ble slutt. Vi var venner etter bruddet og hadde litt kontakt. Dette er andre gangen han sitter inne for vold. Men da visste jeg ikke at han satt inne. Han brukte også vold mot meg mot slutten av forholdet, men jeg anmeldte han aldri. Angrer ikke heller. I går fikk jeg vite at han ble satt inn. Igjen. Det stakk i hjerte for han hadde dame. Kanskje har han brukt vold mot henne? Jeg tør ikke tenke på det engang, han var ellers en snill man bortsett fra da han hadde en demon i seg. Nå er jeg redd. Har det klikket helt for han? Kommer han til å ta meg også nå? Mange tanker som svirrer. Jeg har avsluttet kontakten med han helt for ett par måneder siden. Jeg fikk ny mann og vi skal gifte oss. Jeg er lei meg på eksens sine vegne, men jeg håper han lar meg være i fred og kommer ihvetfall ikke på døra mi. For her har han ingeting å gjøre... Anonymkode: bea33...1f8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #6 Skrevet 16. juli 2016 Den 15.7.2016 at 11.17, AnonymBruker skrev: Deg igjen... Anonymkode: 2efb7...6aa Jeg tror dette en en annen enn den du tenker på. TS. Jeg tror ikke han kommer etter deg. Han har ikke vært voldelig mot deg så lenge dere ikke har vært sammen og han har ny dame. Tror ikke du har noe å være redd for. Anonymkode: 5eed3...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå