Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Er det noen som vet om man kan bestille nye bilskademeldingsskjema (sånn som du fyller ut ved kollisjoner osv) via nettet? Kom plutselig på at det ikke ligger noe i bilen min, og finner ingenting på forsikringsselskapets sin hjemmeside...
Nella Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Mail selskapet ditt og be de sende deg et nytt. Husker ikke åssen jeg gjorde det da jeg kræsja, men fikk et i posten mener jeg
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Tror nok det er vanskelig å laste ned fra nettet. Det skal jo være med gjennomslag for at kopien skal være lik originalen. God ide å ta kontakt med forsikringsselskapet ditt. De sender nytt gratis. Håper du aldri får bruk for det.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 Fikk skademeldingsskjema på bilverkstedet da jeg krasja.
*Madde* Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Ring, eller gå innom forsikringsselskapet ditt, evt. annet selskap. Du får nye skjema gratis. Tips;Be om et eller to eksemplarer ekstra, er greit å liggende i tilfelle uhellet skulle være ute :-) -*Madde*-
Vercetti Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Sånt skjema får du nesten overalt, verkstedene skal ha det, biltilsynet har, forsikringselskapene har. Koster ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå