Gå til innhold

Edging og denying

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe her som har prøvd det ? Liker det?

For de som ikke vet er det kort fortalt helt motsatt av kjøre på/ pumpesex.

Lengre periode med fristing og indirekte kontakt rundt klit , kjønnslepper og inside lår med fingrene, penishodet, lepper, tunge eller vibrator. Hele poenget er å bygge det sakte opp til en nesten når klimaks bare for å roe lit ned og bygge den opp igjen. Når en ikke klarer å holde igjen lenge så lar en endelig orgasmenorgasmene komme.

Anonymkode: 2b113...3de

Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe her som har prøvd det ? Liker det?

For de som ikke vet er det kort fortalt helt motsatt av kjøre på/ pumpesex.

Lengre periode med fristing og indirekte kontakt rundt klit , kjønnslepper og inside lår med fingrene, penishodet, lepper, tunge eller vibrator. Hele poenget er å bygge det sakte opp til en nesten når klimaks bare for å roe lit ned og bygge den opp igjen. Når en ikke klarer å holde igjen lenge så lar en endelig orgasmenorgasmene komme.

Ja, jeg både opplever å gjør dette ofte selv ja. Gjør dette ofte i flere dager uten å få orgasme, stanser hver gang orgasmen holder på å komme, blir mye edging å teasing å utsettelse av orgasmen.

Nå for etpar dager siden fikk jeg etter 3 uker med edging, endelig orgasme:PDet var så inni... intenst å langvarige orgasmer.  Jeg fikk tilslutt 16 orgasmer før jeg kollapset, det var en helt sinnsykt deilig opplevelse, svimte av flere ganger:P

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk ☺️ Ja leste historien du la ut. 

Er selv mann men elsker å se /gjøre det på dama.

Å se dama være helt skjelven i beina og fortsatt få rykninger i minuttene etter å ha fått flere kraftige orgasmer etterhverandre. Det er få ting som kan slå den følelsen og jeg liker det egentlig mye mer enn å selv få orgasme ^^ Enten det er ved hjelt av vibrator, fingre, tunge eller penishodet(enten utenpå rundt leppene og clit eller såvidt inni uten å gå dypt)

Fikk min nåværde til å komme 8 ganger på rappen og exen var det enda mer:S Lett å bli hekta på ^^

Trådstarter. Mann30

Skrevet

Jeg foretrekker for det meste å "råpule", men noen ganger kan edging være digg, helt klart. :)

Gjest makar
Skrevet
22 timer siden, KlaraKlein skrev:

Jeg foretrekker for det meste å "råpule", men noen ganger kan edging være digg, helt klart. :)

Får du stimulert klitoris sånn at du får orgasme samtidig som han "råpuler" deg, eller er det godt i seg selv at han kjører hurtig på?

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den Friday, July 15, 2016 at 15.39, AnonymBruker skrev:

Fantastisk ☺️ Ja leste historien du la ut. 

Er selv mann men elsker å se /gjøre det på dama.

Å se dama være helt skjelven i beina og fortsatt få rykninger i minuttene etter å ha fått flere kraftige orgasmer etterhverandre. Det er få ting som kan slå den følelsen og jeg liker det egentlig mye mer enn å selv få orgasme ^^ Enten det er ved hjelt av vibrator, fingre, tunge eller penishodet(enten utenpå rundt leppene og clit eller såvidt inni uten å gå dypt)

Fikk min nåværde til å komme 8 ganger på rappen og exen var det enda mer:S Lett å bli hekta på ^^

Trådstarter. Mann30

Heftig med slike opplevelser ja, både å gi og selv få oppleve det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...