AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Noe her som har prøvd det ? Liker det? For de som ikke vet er det kort fortalt helt motsatt av kjøre på/ pumpesex. Lengre periode med fristing og indirekte kontakt rundt klit , kjønnslepper og inside lår med fingrene, penishodet, lepper, tunge eller vibrator. Hele poenget er å bygge det sakte opp til en nesten når klimaks bare for å roe lit ned og bygge den opp igjen. Når en ikke klarer å holde igjen lenge så lar en endelig orgasmenorgasmene komme. Anonymkode: 2b113...3de
Gjest 100%naturlig Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe her som har prøvd det ? Liker det? For de som ikke vet er det kort fortalt helt motsatt av kjøre på/ pumpesex. Lengre periode med fristing og indirekte kontakt rundt klit , kjønnslepper og inside lår med fingrene, penishodet, lepper, tunge eller vibrator. Hele poenget er å bygge det sakte opp til en nesten når klimaks bare for å roe lit ned og bygge den opp igjen. Når en ikke klarer å holde igjen lenge så lar en endelig orgasmenorgasmene komme. Anonymkode: 2b113...3de Ja, jeg både opplever å gjør dette ofte selv ja. Gjør dette ofte i flere dager uten å få orgasme, stanser hver gang orgasmen holder på å komme, blir mye edging å teasing å utsettelse av orgasmen. Nå for etpar dager siden fikk jeg etter 3 uker med edging, endelig orgasmeDet var så inni... intenst å langvarige orgasmer. Jeg fikk tilslutt 16 orgasmer før jeg kollapset, det var en helt sinnsykt deilig opplevelse, svimte av flere ganger
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Fantastisk ☺️ Ja leste historien du la ut. Er selv mann men elsker å se /gjøre det på dama. Å se dama være helt skjelven i beina og fortsatt få rykninger i minuttene etter å ha fått flere kraftige orgasmer etterhverandre. Det er få ting som kan slå den følelsen og jeg liker det egentlig mye mer enn å selv få orgasme ^^ Enten det er ved hjelt av vibrator, fingre, tunge eller penishodet(enten utenpå rundt leppene og clit eller såvidt inni uten å gå dypt) Fikk min nåværde til å komme 8 ganger på rappen og exen var det enda mer:S Lett å bli hekta på ^^ Trådstarter. Mann30 Anonymkode: 2b113...3de
KlaraKlein Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 Jeg foretrekker for det meste å "råpule", men noen ganger kan edging være digg, helt klart.
Gjest makar Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 22 timer siden, KlaraKlein skrev: Jeg foretrekker for det meste å "råpule", men noen ganger kan edging være digg, helt klart. Får du stimulert klitoris sånn at du får orgasme samtidig som han "råpuler" deg, eller er det godt i seg selv at han kjører hurtig på?
Gjest 100%naturlig Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Den Friday, July 15, 2016 at 15.39, AnonymBruker skrev: Fantastisk ☺️ Ja leste historien du la ut. Er selv mann men elsker å se /gjøre det på dama. Å se dama være helt skjelven i beina og fortsatt få rykninger i minuttene etter å ha fått flere kraftige orgasmer etterhverandre. Det er få ting som kan slå den følelsen og jeg liker det egentlig mye mer enn å selv få orgasme ^^ Enten det er ved hjelt av vibrator, fingre, tunge eller penishodet(enten utenpå rundt leppene og clit eller såvidt inni uten å gå dypt) Fikk min nåværde til å komme 8 ganger på rappen og exen var det enda mer:S Lett å bli hekta på ^^ Trådstarter. Mann30 Anonymkode: 2b113...3de Heftig med slike opplevelser ja, både å gi og selv få oppleve det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå