Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

Hils på lille Pitulf 🐱😍🤗 han er verdens koseteste lille puseklump ❤ han følte seg som hjemme med en gang han kom ut av buret sitt og ville kose og leke. Og så var det godt for han at det var en katt her fra før. Korken trengte sårt en lekekamerat, så det tok ikke lang tid før de var bestevenner. Det er faktisk mindre arbeid med to katter enn en 😃 

20200309_110225.jpg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AmandaVI skrev:

Hils på lille Pitulf 🐱😍🤗 han er verdens koseteste lille puseklump ❤ han følte seg som hjemme med en gang han kom ut av buret sitt og ville kose og leke. Og så var det godt for han at det var en katt her fra før. Korken trengte sårt en lekekamerat, så det tok ikke lang tid før de var bestevenner. Det er faktisk mindre arbeid med to katter enn en 😃 

20200309_110225.jpg

Guuu så skjønn han er! 😍 Ser ut som en skikkelig luring! 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AmandaVI skrev:

20200309_110225.jpg

Han ligner på Salem, en av de nye vennene til lille Ginny ☺️

FB_IMG_1583954270347__02.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at dere katteeiere fortsetter å legge ut bilder de neste dagene. Katter gjør meg glad. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De søte guttene mine :hjerte::hjerte::hjerte:

Korken (han store) tok til seg Pitulf (den lille klatten øverst) nesten med en gang. Han leker med han, deler lekene og snacksen sin med han og vasker ham i baken når han har lagd regnbuer 🌈💩  

20200313_094406.jpg

Endret av AmandaVI
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AmandaVI skrev:

De søte guttene mine :hjerte::hjerte::hjerte:

Korken (han store) tok til seg Pitulf (den lille klatten øverst) nesten med en gang. Han leker med han, deler lekene og snacksen sin med han og vasker ham i baken når han har lagd regnbuer 🌈💩  

20200313_094406.jpg

Virker som Korken har samme personlighet som Kompis og tar på seg rollen som storebror umiddelbart 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 katter hjemme nå, og her er hun yngste som ble 6 måneder i går. 

Cersei - Norsk Skogkatt

DSC05688.JPG

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AmandaVI skrev:

Pitulf igjen 😊 og ja, han lever. Ikke så ofte, men av og til 😄

20200318_180549.jpg

Sover han mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, KittyNose skrev:

Sover han mye? 

Enten sover han, eller så fillerister han en fyrstikk og klatrer på to lenestoler samtidig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AmandaVI skrev:

Enten sover han, eller så fillerister han en fyrstikk og klatrer på to lenestoler samtidig 😄

Hehe 😄 Da lille Ginny bodde her så sov hun såpass lite at til og med Kompis ble sliten :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 12.3.2020 den 20.55, Kågebruker skrev:

Jeg håper at dere katteeiere fortsetter å legge ut bilder de neste dagene. Katter gjør meg glad. 

Enig, her trengs det seriøs spamming av kattebilder. 

Anonymkode: aac8b...621

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...