s0la Skrevet 5. november 2019 #881 Del Skrevet 5. november 2019 Kosepusen. 💗 Hun skal ALLTID være med; omså det er i sofa, senga eller på do. Og så er hun litt rampete også, liker blant annet å tippe over glass. 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 5. november 2019 #882 Del Skrevet 5. november 2019 54 minutter siden, Verden skrev: Hvilken rase er den? Kjempekul 😍 De er Maine coon begge to😻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #883 Del Skrevet 5. november 2019 På 15.7.2016 den 16.34, AnonymBruker skrev: Så mange fine pusekatter!! Akkurat nå synes jeg det er kjipt å være allergisk. Anonymkode: 1d97c...c04 Det er jeg også, men jeg har tre stk 🤷 Er jo bare å ta en allergipille hver dag eller annenhver dag. Anonymkode: 16e4f...e4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #884 Del Skrevet 5. november 2019 På 15.7.2016 den 13.43, Belle âme skrev: Katter, verdens beste dyr Tør ikkje å dele bilder av mine to babyer, er redd noken skal kjenne dei igjen😂 Samme her, alle vet jo hvem jeg er om jeg poster bilder av kattene mine 😄 Anonymkode: 16e4f...e4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #885 Del Skrevet 5. november 2019 19 minutter siden, Mainecoon skrev: De er Maine coon begge to😻 Herregud så stoooore! Husgauper! 😻😻 Anonymkode: 5162d...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #886 Del Skrevet 5. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, alle vet jo hvem jeg er om jeg poster bilder av kattene mine 😄 Anonymkode: 16e4f...e4a Du kan jo poste som anonym, ingen vet at du poster tråder om dine sære seksuelle preferanser i seksualforumet 🤪 Anonymkode: d5517...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #887 Del Skrevet 5. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 90132...8da Den lille vampyren! ❤ Anonymkode: aac8b...621 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. november 2019 #888 Del Skrevet 5. november 2019 Er jeg trist, så går jeg ofte inn i tråden her for å se på alle de nydelige pusene💖 Får meg alltid til å smile 🙂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. november 2019 #889 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke mine puser, men fra Jodel (Det er en kanal som heter @Jodelkjæledyr og vel, puser (go’inger) er det en del av. Elsk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #890 Del Skrevet 6. november 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Det er jeg også, men jeg har tre stk 🤷 Er jo bare å ta en allergipille hver dag eller annenhver dag. Anonymkode: 16e4f...e4a Det er grader av allergi. For de som er skikkelig allergiske mot katter, holder det ikke med en allergipille, nei. Men fint at det fungerer for deg - katter er herlige dyr! 😀 Anonymkode: 0361c...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 6. november 2019 #891 Del Skrevet 6. november 2019 Gutten min ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 6. november 2019 #892 Del Skrevet 6. november 2019 På 29.8.2019 den 19.15, Minya skrev: Det fikk vi. Jeg holdt henne i armene mine til siste sukk, og fikk poteavtrykk med hjem. Det tok for øvrig ikke lang tid før vi fikk to nye nøster i hus. Tsunami og Tornado. Typhoon var litt usikker i starten, men nå har han begynt å hilse pent på dem når han kommer inn, og han har til og med lekt med dem. Blir de for voldsomme, legger han en diger pote på dem og brummer litt. Da gir de seg 😛 Kan jeg spørre hva slags fancy mat-"skåler" dette er?😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2019 #893 Del Skrevet 6. november 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 90132...8da 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2019 #894 Del Skrevet 6. november 2019 4 timer siden, Gretagarbo skrev: Gutten min ❤️ Nydelig 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2019 #895 Del Skrevet 6. november 2019 18 timer siden, s0la skrev: Kosepusen. 💗 Hun skal ALLTID være med; omså det er i sofa, senga eller på do. Og så er hun litt rampete også, liker blant annet å tippe over glass. 😅 😍 Liker hun å bli klødd på magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #896 Del Skrevet 6. november 2019 5 hours ago, Cleopatra. said: Kan jeg spørre hva slags fancy mat-"skåler" dette er?😄 Ikke meg du spurte, men tenkte jeg kunne svare likevel. Det er Surefeed microchip-skåler. Supert dersom man har flere dyr og alle spiser forskjellig på grunn av alder, vekt, sykdom etc, eller man ønsker å følge med på hvor mye hver enkelt dyr får i seg. Skålene åpner seg bare for dyret som har sin microchip programmert til skålen. Det er for eksempel enklere å oppdage at dyr X ikke spiser når det bare er nettopp dyr X som kan spise fra akkurat den skålen og maten der står urørt. Man kan altså oppdage sykdom eller unormal adferd fortere. Anonymkode: be8ea...97a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 6. november 2019 #897 Del Skrevet 6. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du spurte, men tenkte jeg kunne svare likevel. Det er Surefeed microchip-skåler. Supert dersom man har flere dyr og alle spiser forskjellig på grunn av alder, vekt, sykdom etc, eller man ønsker å følge med på hvor mye hver enkelt dyr får i seg. Skålene åpner seg bare for dyret som har sin microchip programmert til skålen. Det er for eksempel enklere å oppdage at dyr X ikke spiser når det bare er nettopp dyr X som kan spise fra akkurat den skålen og maten der står urørt. Man kan altså oppdage sykdom eller unormal adferd fortere. Anonymkode: be8ea...97a Åja sånn ja! Så smart Tusen takk for svar!🤗 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 6. november 2019 #898 Del Skrevet 6. november 2019 4 hours ago, Rumle said: 😍 Liker hun å bli klødd på magen? Ja, hun elsker det! Hun legger seg med magen opp når hun vil ha magekos 😂❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2019 #899 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) 3 minutter siden, s0la skrev: Ja, hun elsker det! Hun legger seg med magen opp når hun vil ha magekos 😂❤️ Awww! 😍 Jeg hadde en katt som var sånn også, hun bare veltet seg over på ryggen og forlangte kos Pelsen hennes ser litt teddybjørn-aktig ut! ❤ På magen 😊 Endret 6. november 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #900 Del Skrevet 6. november 2019 Liten baby forlatt som ei jeg kjenner, tok inn, tok til dyrlege, matet, og hjalp med å tisse ved hjelp av fuktig bomullsdott. lille medusa, med m i pannen. Sikkert ikke så liten lenger nå. Anonymkode: 65c03...872 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå