Tran09 Skrevet 18. september 2019 #781 Del Skrevet 18. september 2019 Dette er favoritt-tråden min på hele kvinneguiden! ❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 18. september 2019 #782 Del Skrevet 18. september 2019 28 minutter siden, Kågebruker skrev: Går du tur med pus? Hvordan er det? Vi går ikke så mye 😀 Står mye i ro mens de snuser og spiser gress og glaner 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 18. september 2019 #783 Del Skrevet 18. september 2019 Pusene våre har plutselig funnet ut at varmtvannsberederen er deilig å ligge på nå når det begynner å bli kjøligere ute 😊 Det at de ligger sammen er også noe som sjeldent skjer. De går godt overens, men foretrekker å ligge hver for seg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 18. september 2019 #784 Del Skrevet 18. september 2019 1 minutt siden, KristineS skrev: Pusene våre har plutselig funnet ut at varmtvannsberederen er deilig å ligge på nå når det begynner å bli kjøligere ute 😊 Det at de ligger sammen er også noe som sjeldent skjer. De går godt overens, men foretrekker å ligge hver for seg. Uææææ så fluffy! ❤️❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 19. september 2019 #785 Del Skrevet 19. september 2019 10 timer siden, Tran09 skrev: Uææææ så fluffy! ❤️❤️ De er superfluffy! Størrelsesforskjellen på de to kommer ikke ordentlig fram på det bildet, så her er et til 😽 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #786 Del Skrevet 19. september 2019 På 15.9.2019 den 21.54, Neket skrev: De er orientalsk korthåret. De har ett-årsdag neste helg 😜 Da har de to fødselsdag dagen etter min 'lille' venn Anonymkode: 75cc6...15b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. september 2019 #787 Del Skrevet 19. september 2019 Ååååååh så mange nydelige puser i tråden her 💖💖💖💖💖 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 19. september 2019 #788 Del Skrevet 19. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har de to fødselsdag dagen etter min 'lille' venn Anonymkode: 75cc6...15b Så fin! Er lille vennen klippet? Var «lite» kropp og mye hale 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #789 Del Skrevet 19. september 2019 På 16.9.2019 den 15.22, Neket skrev: De er veldig sosiale, oppdretteren min solgte ikke til hjem uten andre katter. Mine vil gjerne snakke med andre katter de treffer ute, og ser skuffet ut når de andre kattene knurrer og freser til dem 🤪 Også sover de i haug. Jo flere, jo bedre! Noen sier de er det nærmeste man kommer hund i katteinnpakning. Her kan de apportere i timer. De prøver seg gjerne midt på natten også, våkner stadig med favoritt-henteobjektene i senga 🤪 Noen ganger har de dynket dem i vannskålen først, da våkner jeg lettere når de slipper dem på trynet mitt 🤪 Også er de veldig verbale. De svarer villig om man snakker med dem. Sjekk gjerne ut balam_says på Instagram Jeg synes de er mer aktiv og nysgjerrig enn andre katter. Ringer det på, løper de mot døren. Jeg får aldri gå på do alene. Også slipper man kattehår overalt 😜 Haha tuller du, dette er jo helt herlig! Kan du please fortsette å poste bilder og slike historier her, denne rasen er jo den merkeligste og rareste jeg har hørt om, føler at jeg MÅ ha en sånn en gang 😅 Anonymkode: aac8b...621 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #790 Del Skrevet 19. september 2019 29 minutter siden, Neket skrev: Så fin! Er lille vennen klippet? Var «lite» kropp og mye hale 😀 Ikke klippet nei. 'Lille vennen' er en ung Maine Coon. Bildet tatt i sommer når han var 9-10 mnd. Den rasen han er har lang, buskete hale Her er han for noen få uker siden. Manken begynner å bli tydeligere. Han er lang og slank, akkurat sånn som han skal være n for noen få uker siden. Manken begynner å bli tydeligere. Anonymkode: 7ef72...ef6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #791 Del Skrevet 19. september 2019 Ble litt krøll med tekst og bilde der gitt. Anonymkode: 7ef72...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. september 2019 #792 Del Skrevet 19. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha tuller du, dette er jo helt herlig! Kan du please fortsette å poste bilder og slike historier her, denne rasen er jo den merkeligste og rareste jeg har hørt om, føler at jeg MÅ ha en sånn en gang 😅 Anonymkode: aac8b...621 Haha me too 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 19. september 2019 #793 Del Skrevet 19. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke klippet nei. 'Lille vennen' er en ung Maine Coon. Bildet tatt i sommer når han var 9-10 mnd. Den rasen han er har lang, buskete hale Her er han for noen få uker siden. Manken begynner å bli tydeligere. Han er lang og slank, akkurat sånn som han skal være n for noen få uker siden. Manken begynner å bli tydeligere. Anonymkode: 7ef72...ef6 En venninne har tre stykker, der står pelsen mer i stil med halen eller hva man skal si Han begynner jo å se riktig staselig ut på det siste bildet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 20. september 2019 #794 Del Skrevet 20. september 2019 På 19.9.2019 den 17.24, AnonymBruker skrev: Ikke klippet nei. 'Lille vennen' er en ung Maine Coon. Bildet tatt i sommer når han var 9-10 mnd. Den rasen han er har lang, buskete hale Her er han for noen få uker siden. Manken begynner å bli tydeligere. Han er lang og slank, akkurat sånn som han skal være n for noen få uker siden. Manken begynner å bli tydeligere. Anonymkode: 7ef72...ef6 Ser kjempefin ut han der! Har selv en Maine coon hann på 5 år, og om 2 uker får vi ei jente. Spent på hvordan det skal bli🙀😻 min🥰 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. september 2019 #795 Del Skrevet 20. september 2019 Så mange fine puser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 20. september 2019 #796 Del Skrevet 20. september 2019 Noen ganger så tenker jeg at katter egentlig er spioner fra en fremmed planet som vi lar oss manipulere av. Men så tenker jeg. Hva så? Jeg vil la meg manipulere av disse merkelige rare, selvstendige skapningene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #797 Del Skrevet 20. september 2019 3 timer siden, Mainecoon skrev: Ser kjempefin ut han der! Har selv en Maine coon hann på 5 år, og om 2 uker får vi ei jente. Spent på hvordan det skal bli🙀😻 min🥰 Takk Ja, han er flott han har fått EX1 og NOM som ungdyr. Måtte skilledommer til for kåre vinner (som ble en Neva Masquerade) i mai. Da stilte han i ungdyrklassen og høstet med seg over 110 poeng Reiser ikke mye på utstilling, men med en sånn gutt så må jeg nesten litt sånn av-og-til Virkelig nyydelig gutt du har! 🧡 Han har voksent blikk. Anonymkode: 7ef72...ef6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #798 Del Skrevet 20. september 2019 På 16.9.2019 den 12.43, Neket skrev: Oppdretter i Moss 😇 Jeg var også veldig fascinert av dem og bestemte at denne gangen ville jeg velge dyret, og ikke dyret velge meg 😜 Så dro og hentet uten å ha truffet en eneste representant for rasen i virkeligheten. De var mye mindre enn jeg trodde 😀 Jeg har også en korthåret orientaler, veldig lik din svarte. 😍 Han er snart tre år gammel. Enig i at rasen er mindre enn jeg forventet.😅 Min er faktisk ikke så aktiv av seg, egentlig ganske lat. Veldig kosete katt. Han har det gøy når han er ute da, og kan gå rett inn i naboenes hus hvis døra er åpen. 😂 Han vil ligge på fanget HELE tiden. Han har separasjonsangst - for å være ærlig er det litt slitsomt til tider. 😅 Han er pratsom av seg og kan mjaue veldig høyt. Han elsker når jeg har besøk, for da betyr det at han har flere fang å ligge på. 😂 Anonymkode: badd4...46b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. september 2019 #799 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) På 18.9.2019 den 23.48, KristineS skrev: Pusene våre har plutselig funnet ut at varmtvannsberederen er deilig å ligge på nå når det begynner å bli kjøligere ute 😊 Det at de ligger sammen er også noe som sjeldent skjer. De går godt overens, men foretrekker å ligge hver for seg. 😍😍 Hvilken rase er dette? De ligner på Sophie (jeg kjøpte en sånn seng til min forrige katt, inspirert av denne videoen - og hun lå på gulvet ved siden av (rett på parketten!) for å vise hvor latterlig den var) Katter altså Endret 21. september 2019 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 21. september 2019 #800 Del Skrevet 21. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk Ja, han er flott han har fått EX1 og NOM som ungdyr. Måtte skilledommer til for kåre vinner (som ble en Neva Masquerade) i mai. Da stilte han i ungdyrklassen og høstet med seg over 110 poeng Reiser ikke mye på utstilling, men med en sånn gutt så må jeg nesten litt sånn av-og-til Virkelig nyydelig gutt du har! 🧡 Han har voksent blikk. Anonymkode: 7ef72...ef6 Må innrømme at jeg ikke har peiling på utstilling av katter🙈 men det hørtes jo veldig bra ut!💛 gøy med gode resultater😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå