Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer. :hjerte: Så vakker han var.:ninuskapus:

Anonymkode: 17d46...6fe

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Pussle skrev:

Søt han var, var det alderdom? Kondolerer :( 

Nei, dessverre. Han fikk en alvorlig skade i det ene frambeinet, så det beste var å la han få sovne inn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
17 minutter siden, Perelandra skrev:

Min kjære Storepus som døde i dag. Han sovnet rolig inn i armene mine hos veterinæren. :hjerte:

På bildet ligger han og koser med lekemusa som han fikk til jul.

5ac78c1d553ba_2017-12-2410_37_20.jpg.352a2d736a82bf72fa1c2628a2525733.jpg

Så vakker han var :hjerte: Kondolerer så mye :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Perelandra skrev:

Nei, dessverre. Han fikk en alvorlig skade i det ene frambeinet, så det beste var å la han få sovne inn. 

Ååh, er så vondt å miste dyr, men var nok til det beste for pus

Da jeg var 10 år måtte vi avlive pus (som var 12 år) pga sykdom og det var helt forferdelig 😢 Vi blir så vanvittig knyttet til dyra våra 💖

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Så vakker han var :hjerte: Kondolerer så mye :hug:

Takk! :klem:

1 minutt siden, Christy89 skrev:

Ååh, er så vondt å miste dyr, men var nok til det beste for pus

Da jeg var 10 år måtte vi avlive pus (som var 12 år) pga sykdom og det var helt forferdelig 😢 Vi blir så vanvittig knyttet til dyra våra 💖

Ja, det er fryktelig vondt. Det eneste som kunne ha reddet han var amputasjon av beinet, men for en aktiv katt som likte å være mye ute, ville det vært dyreplageri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Klem.... det er vondt å miste dyrene våre : (

Anonymkode: aac8b...621

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Perelandra skrev:

Min kjære Storepus som døde i dag. Han sovnet rolig inn i armene mine hos veterinæren. :hjerte:

På bildet ligger han og koser med lekemusa som han fikk til jul.

5ac78c1d553ba_2017-12-2410_37_20.jpg.352a2d736a82bf72fa1c2628a2525733.jpg

For en helt nydelig pusegutt :ninuskapus:

Trist å høre at han er borte <3 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

Ja, det er fryktelig vondt. Det eneste som kunne ha reddet han var amputasjon av beinet, men for en aktiv katt som likte å være mye ute, ville det vært dyreplageri. 

Du gjorde uten tvil det beste. Finnes nok av egoistiske dyreeiere som sikkert ville amputert beinet til pusen sin 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :klem:

4 minutter siden, Christy89 skrev:

Du gjorde uten tvil det beste. Finnes nok av egoistiske dyreeiere som sikkert ville amputert beinet til pusen sin 🙄

Veterinæren var ikke i tvil om hva som var riktig å gjøre. Det er fryktelig trist for meg, men det viktigste er at Pus ikke har vondt mer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Perelandra skrev:

😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussi 8 år

Hatt han siden han var ble født. Mora døde under fødselen. Han var den eneste som kom ut. Mata med sånn kattunge MME mens han lå i hånden min. 

Bildet tatt samme dag han døde, han ble påkjørt natta før. Ligg fortsatt i narkose etter røntgen, stakkar hadde veldig vondt hele natta. 

20170927_120214.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Fenixs skrev:

a632ee8d155f05c57dccfdabb30b46e2.jpg 600Ã1,067 pixels

Nydelig!

1 time siden, Pillow of Dragon skrev:

Nussi 8 år

Hatt han siden han var ble født. Mora døde under fødselen. Han var den eneste som kom ut. Mata med sånn kattunge MME mens han lå i hånden min. 

Bildet tatt samme dag han døde, han ble påkjørt natta før. Ligg fortsatt i narkose etter røntgen, stakkar hadde veldig vondt hele natta. 

20170927_120214.jpg

Så leit, er så lei meg for tapet ditt, vet det er stort ❤

Anonymkode: aac8b...621

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pillow of Dragon skrev:

Nussi 8 år

20170927_120214.jpg

Stakkar 😢😢😢

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig pus @Fenixs. Er det en Maine Coon? 

Kondolerer så mye til deg  @Pillow of Dragon! :klem:Så skjønn han var.  Dere fikk kanskje et ekstra nært forhold til siden han mistet moren sin, og du måtte mate han? Jeg har selv mistet en pus for få dager siden, og vet hvor vondt det gjør. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenixs

Nydelig pus @Fenixs. Er det en Maine Coon? 

Kondolerer så mye til deg  @Pillow of Dragon! :klem:Så skjønn han var.  Dere fikk kanskje et ekstra nært forhold til siden han mistet moren sin, og du måtte mate han? Jeg har selv mistet en pus for få dager siden, og vet hvor vondt det gjør. 

Takk, ja det er en Maine Coon. Trist å miste pusen sin, kondolerer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pillow of Dragon skrev:

Nussi 8 år

Du kan i det minste trøste deg med at han hadde et fint liv og at du tok godt vare på han med mye kjærlighet og omsorg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...