Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uhm, okei. Jeg kjøpte flybilletter her om dagen (tirsdag) på Norwegian, og når jeg nå er inne på kontoen min ser jeg at pengene ikke er blitt trukket enda? Reisen er bekreftet.

Hvor lang tid tar det liksom?

Kjøpte forøvrig noe isted som heller ikke er trukket, men det er vel normalt siden det var kun for noen timer siden....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det kredittkort så tar det noe tid. Du får ringe banke og spørre, i morgen. 

Anonymkode: 8c7cd...6e3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det kredittkort så tar det noe tid. Du får ringe banke og spørre, i morgen. 

Det er bankkort.

Skrevet

De slipper aldri pengene sine så de kommer nok til å trekke det. Normalt pleier de å reservere beløpet, for så å trekke etter noen dager. 

Skrevet

Flybilletter trekkes ofte ikke før avreise 😊

Gjest Blondie65
Skrevet
4 timer siden, Aqua skrev:

Flybilletter trekkes ofte ikke før avreise 😊

Ikke hos Norwegian, de trekkes/reserveres med en gang.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, gobbledigook skrev:

Det er bankkort.

Er det et debet kort? Det bør du ikke bruke til å betale over nettet med. Skaff deg kredittkort, og overfør penger mellom kontoenesamtidig som du bruker kredittkortet. Du kan lett bli svindlet dersom du bruker debetkort på nett. De fleste banker anbefaler heller ikke å bruke debetkort til netthandel. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et debet kort? Det bør du ikke bruke til å betale over nettet med. Skaff deg kredittkort, og overfør penger mellom kontoenesamtidig som du bruker kredittkortet. Du kan lett bli svindlet dersom du bruker debetkort på nett. De fleste banker anbefaler heller ikke å bruke debetkort til netthandel. 

Jeg er 19 og student, så nei, blir ikke noe kredittkort på meg med det første.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant det, men det handler i utgangspunktet om usikre leverandører og utenlandske nettsider. Ikke så store aktører som norwegian. Eneste fordelen med mastercard er forøvrig at det er inkuldert reiseforsikring når man bestiller med det via kortselskapet.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Paeonia skrev:

Sant det, men det handler i utgangspunktet om usikre leverandører og utenlandske nettsider. Ikke så store aktører som norwegian. Eneste fordelen med mastercard er forøvrig at det er inkuldert reiseforsikring når man bestiller med det via kortselskapet.

Jepp, det tenker jeg og. Reiseforsikring er et pluss, men denne reisen er det så kort tid til at det trolig ikke kommer til å skje noe uansett. Ellers kan man også kjøpe med et avbestillingsgebyr...

AnonymBruker
Skrevet

Var ute for det samme tidligere i år, det ble trekt en uke etter bestilling tror jeg 

Anonymkode: 2f581...7f6

Skrevet
6 timer siden, Blondie65 skrev:

Ikke hos Norwegian, de trekkes/reserveres med en gang.

Åja, jeg har motsatt erfaring. Siste bestilling hos Norwegian var riktig nok i fjor, så kan hende de har endret rutine siden den gang.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ute for det samme tidligere i år, det ble trekt en uke etter bestilling tror jeg 

Anonymkode: 2f581...7f6

Da satser jeg på at de forsvinner snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...