Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid brukt barberhøvel på bena, men føler jeg får stubber allerede neste dag. Er hårfjerningskrem bedre enn høvel? Tar det lengre tid før hårene vokser ut igjen, eller er det samme opplegget med høvel?

Anonymkode: 24c17...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Det lurer igrunn jeg også på.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp epilator, det er supert! 

Anonymkode: d122d...75b

Skrevet

Testet ut hårfjerningskrem for ikke så lenge siden, blei drittlei høvler og barbering annenhver dag. Det tar litt lenger tid enn å barbere, men synes resultatet blir bra, og det varer mye lenger :biggrin: 

Skrevet

Jeg foretrekker høvel, det går fort å fjerne alt som skal bort. Med hårfjerningskrem ble noe tatt med rota men mange hår sto igjen og måtte høvle allikevel.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp epilator, det er supert! 

Hvordan fungerer det egentlig? Napper den ut hårene?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker wox-strips og barberer innimellom. (Barberer når jeg venter på at det er nok til å stripse på nytt). Veldig fornøyd !

Anonymkode: 3b972...d6c

Skrevet

Jeg syns hårfjerningskrem gir et litt bedre resultat som var bittelitt lenger. Men gidder det skjeldent, tar så lang tid. Barberer leggene som en del av min daglige rutine i dusjen. Bruker ikke skum så er gjort på et øyeblikk.

Bruker også epilator eller voks fra tid til annen. Det gir jo helt klart det beste og mest langvarige resultat, men stort minus at man må la hårene vokse litt ut. Dog om man tar de ukentlig med epilator, kommer ikke alle på en gang siden noen får man med roten og noen ikke.

Skrevet
2 minutter siden, disgusted skrev:

Hvordan fungerer det egentlig? Napper den ut hårene?

Ja den napper ut hårene.

Skrevet

Tar ikke det voldsomt lang tid, og ikke minst; er det ikke vondt? 

AnonymBruker
Skrevet

Tar ikke mange minuttene nei 😊 Glatt over en gang i uka, fort gjort 😊 Nei, det er ikke vondt, ikke verre enn å nappe øyebryn 😉

Skrevet

Hmm. Hva heter den du bruker, da? Og hvor har du kjøpt den? :) kanskje jeg skal investere i en sånn en ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er phillips? Usikker, men den er kjøpt på elkjøp 😊 Gjør det, jeg bruker bare den, så enkelt og greit, å slipper barbering og styr daglig 😊

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.7.2016 at 2.54, AnonymBruker skrev:

Tar ikke mange minuttene nei 😊 Glatt over en gang i uka, fort gjort 😊 Nei, det er ikke vondt, ikke verre enn å nappe øyebryn 😉

Ikke vondt???Jeg synes det er verre enn å føde. Og det er IKKE tull! Den stikkende smerten jeg får når jeg epilerer føles som tusen nåler blir kjørt inn i leggene.

Anonymkode: 82202...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...