AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er mann og har vært på tinder uten så gode resultater. Jeg ser helt gjennomsnittlig ut og er snart 30 år. Så det jeg lurer på er om man får bedre resultater på nettdating hvor man må betale, f.eks sukker. Så kvinner får dere like mange frierbrev på nettdating som på tinder og menn får dere bedre respons på nettdating enn på tinder? Anonymkode: db6a6...54f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Fikk aldri noe annet napp en fra de som ville ha sex på tinder. Laget meg profil på sukker å sitter as we speak i sofaen til min nye flamme ;p tok meg ca 2 uker på sukker før vi fikk kontakt. Anonymkode: e563b...2fa
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og har vært på tinder uten så gode resultater. Jeg ser helt gjennomsnittlig ut og er snart 30 år. Så det jeg lurer på er om man får bedre resultater på nettdating hvor man må betale, f.eks sukker. Så kvinner får dere like mange frierbrev på nettdating som på tinder og menn får dere bedre respons på nettdating enn på tinder? Anonymkode: db6a6...54f Jeg er dame, og merker at de som er på tinder er enten ute etter sex, eller meget spesiell og virker ikke så seriøse. Jeg tror det er bedre å ha profil på møteplassen eller sukker. Anonymkode: e30e8...f64 2
Okapi Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Jeg har opplevd Sukker som fullstendig ubrukelig, men møtt mange gjennom Tinder og OkCupid.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Det skal ikke være umulig for en normal fyr å få matcher på tinder. Hvordan er bildene dine? Få noen som er ærlig (og kanskje er på tinder selv) til å ta en kikk, men generelt: ikke bruk solbrille-bilder, bilder i bil/foran bil, sjekk at kvaliteten på bildet er god og SMIL. Også lurt å skrive noen få ord. Holder med noen ting om hobby, by og evt barn. Mye lettere å sweipe høyre på en man får et litt bedre inntrykk av enn kun noen mindre fine bilder... Og så må du huske å sweipe ja på de normale jentene og ikke bare de peneste. De drukner i oppmerksomhet. Anonymkode: cd2f4...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er over 30 og gidder ikke bruke Tinder fordi den nesten utelukkende går på utseendet, og mange der er kun ute etter sex og ikke seriøse forhold. Jeg liker sukker veldig godt, har møtt flere hyggelige menn der. Anonymkode: ab71c...21a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke være umulig for en normal fyr å få matcher på tinder. Hvordan er bildene dine? Få noen som er ærlig (og kanskje er på tinder selv) til å ta en kikk, men generelt: ikke bruk solbrille-bilder, bilder i bil/foran bil, sjekk at kvaliteten på bildet er god og SMIL. Også lurt å skrive noen få ord. Holder med noen ting om hobby, by og evt barn. Mye lettere å sweipe høyre på en man får et litt bedre inntrykk av enn kun noen mindre fine bilder... Og så må du huske å sweipe ja på de normale jentene og ikke bare de peneste. De drukner i oppmerksomhet. Anonymkode: cd2f4...b7c Altså jeg får matcher, men enten får jeg ikke møtt dem i virkeligheten eller så ser de ut som huldre. Ønsker ikke virker overflatisk, men jeg må tenne på dama og det er ikke noe vits å ha lavere krav til utseende på tinder enn damene jeg møter i virkeligheten. For da ender jeg jo bare med å avvise dama når vi møtes. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er over 30 og gidder ikke bruke Tinder fordi den nesten utelukkende går på utseendet, og mange der er kun ute etter sex og ikke seriøse forhold. Jeg liker sukker veldig godt, har møtt flere hyggelige menn der. Anonymkode: ab71c...21a Jeg tenker også at Sukker virker mer seriøst enn Tinder, dessuten er jo Tinder rimelig lavterskel, det koster ikke penger og man trenger ikke skrive en profiltekst. Med litt høyere terskel så får man kanskje luket ut de minst seriøse. TS Anonymkode: db6a6...54f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er over 30 og gidder ikke bruke Tinder fordi den nesten utelukkende går på utseendet, og mange der er kun ute etter sex og ikke seriøse forhold. Jeg liker sukker veldig godt, har møtt flere hyggelige menn der. Anonymkode: ab71c...21a Min erfaring med sukker er ikke slik. Eller jeg tror det er mange som er ute etter et seriøst forhold, men det er veldig mange rare menn der. Føler at det er langt mellom de normale, de forsvinner fort. Enten fordi de finner noen eller at de ikke orker å være der. Anonymkode: b0d9c...618
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker også at Sukker virker mer seriøst enn Tinder, dessuten er jo Tinder rimelig lavterskel, det koster ikke penger og man trenger ikke skrive en profiltekst. Med litt høyere terskel så får man kanskje luket ut de minst seriøse. TS Anonymkode: db6a6...54f ...eller så sitter man igjen med de mest desperate. Anonymkode: bbb54...483
Knirke Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 På Sukker blir man teppebombet av meldinger fra folk som faller utenfor målgruppen man selv har satt (alder, interesser, barnløshet etc), og og det er mange som tror at de skal få napp ved å skrive et enkelt "hei" (Jeg skriver bare "hei" tilbake, og så er samtalen slutt) På Tinder er det i det minste et krav til at begge parter må ha swipet høyre før man kan sende meldinger. Det sparer mye unødig sløsing av tid 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 Den 15.7.2016 at 12.07, AnonymBruker skrev: Jeg er over 30 og gidder ikke bruke Tinder fordi den nesten utelukkende går på utseendet, og mange der er kun ute etter sex og ikke seriøse forhold. Jeg liker sukker veldig godt, har møtt flere hyggelige menn der. Anonymkode: ab71c...21a Jeg er også skeptisk til nettdating, og tenker at det er gjerne ganske mange som kun vil ha sex. Isåfall har jeg opplevd det. Fikk i dag 3 meldinger fra 3 ulike menn som jeg har møtt tidligere fra nettet. Alle skrev noe sexuellt til meg. Jeg svarte dem ikke. Han ene skrev: "har du fått snap?". jeg skrev: "hva bruker en snap til"? Da svarte han: "vise kuken". huff Anonymkode: e30e8...f64 2
Summers Skrevet 16. juli 2016 #12 Skrevet 16. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også skeptisk til nettdating, og tenker at det er gjerne ganske mange som kun vil ha sex. Isåfall har jeg opplevd det. Fikk i dag 3 meldinger fra 3 ulike menn som jeg har møtt tidligere fra nettet. Alle skrev noe sexuellt til meg. Jeg svarte dem ikke. Han ene skrev: "har du fått snap?". jeg skrev: "hva bruker en snap til"? Da svarte han: "vise kuken". huff Anonymkode: e30e8...f64 LOL!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #13 Skrevet 16. juli 2016 Er kvinne og har ikke profilbilde, kun kort profiltekst og svart på sånne spørsmål. Har fått en del meldinger siden jegvopprettet bruker for 2 uker siden. Anonymkode: c4f50...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå